گروه "هكرهاي ناشناس" در بيانيه اي فاش کردند که به داده ها و اطلاعاتي از سايت وزارت امور خارجه آمريكا دست يافته اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودي، اين گروه اطلاعات بدست آمده از سايت وزارت امور خارجه آمريكا را منتشر كرده است كه در آن نام، آدرس پست الكترونيكي، شمار تلفن و تاريخ تولد كاركنان آن وزارتخانه به چشم مي خورد.

آنان همچنين با هك كردن سايت شركت "جورج كي بائوم" نيز حساب كاربري و شماره تلفن و اطلاعات جزئي تري از كاربران آن سايت را منتشر كرده اند. اين گروه اشاره كرده است كه سايت مذكور مرتبط با " يك مركز اطلاعات بين المللي به نام "استالتفور" است كه سيستمش از سوي همين گروه در دسامبر سال 2011 ميلادي هك شده بود.

اين گروه در ادامه بيانيه خود افزوده است "دليلي اينكه ما به چنين اقدامي دست زديم بسيار ساده است. شما مردم ما را زنداني كرده و اطلاعات را سانسور مي كنيد. ما نمي توانيم چنين مسئله اي را تحمل كنيم. شما هر آنچه را دوست نداريد را سانسور مي كنيد. ما خواهان پايان دادن به اين روند هستيم."

اين گروه در ادامه افزوده است "ما قوي تر مي شويم و شديدتر عمل مي كنيم زيرا شما ما را به طغيان واداشته ايد. وقتي شيرها به غرش در مي آيند شما صداي آنها را خواهيد شنيد. آرون شوارتز نيز يكي از آن صداها بود." 

پس از مرگ "آرون شوارتز" جوان آمريكائي كه متخصص رايانه بود و از سوي دولت آمريكا به افشاي اطلاعات محرمانه متهم شده بود حملات اين گروه هكري نيز افزايش يافته است.

علت واقعي مرگ اين جوان تاكنون مشخص نشده است. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار