تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران که دوشنبه برای مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان عازم وال دی تیم ایتالیا شد از روز چهارشنبه برای ارتقا رنکینگ و کسب سهمیه المپیک سویی تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از مسابقات قهرمانی جهان آلپاین که محمدکیا دربندسری توانست رکورد جدیدی از اسکی بازان ایرانی به نمایش بگذارد. از فردا نیز شاهد رقابت های اسکی تحت عنوان مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان هستیم.

این گونه مسابقات بین المللی با سطح بالا و حضور اسکی بازان مطرح جهان باعث می شوند تا سطح رنکینگ اسکی بازان در مسابقات بالا برود و همین قضیه به افزایش رنکینگ اسکی بازان و در نتیجه کسب سهمیه المپیک زمستانی سوچی کمک می کند.

پس از اردو و تمرینات فراوان اسکی بازان رشته صحرانوردی سرانجام 7 نفر برای شرکت در مسابقات جهانی انتخاب شدند.

در بخش آقایان سید ستار صید، یاسین شمشکی، علیرضا مقدید، ابوالفضل ساوه ای انتخاب شدند و از میان بانوان نیز گلناز ساوجی اصلی و آزاده کیاشمشکی و فرزانه رضا سلطانی به مسابقات اعزام شدند.

این مسابقات در وال دی تیم ایتالیا برگزار می شود یعنی همان جایی که مدتی پیش اسکی بازان صحرانوردی تحت نظر مصطفی میرهاشمی در آن به همراه تیم های بزرگ دیگری در اردو به سر می بردند.

خوشبختانه با رکوردشکنی محمد کیا دربندسری در رشته آلپاین موج جدیدی از شور و نشاط و انگیزه و اعتماد به نفس و خودباوری در میان اسکی بازان به وجود آمده است.

حالا اسکی بازان صحرانوردی پس از برگزاری لیگ و انتخاب آماده ترین مهره هایشان قدم در مسابقاتی می گذارند که مجموعه ای از برترین اسکی بازان جهان در رشته صحرانوردی در این مسابقات حضور دارند.

حالا باید منتظر ماند و دید نمایندگان صحرانوردی چه عملکردی در این مسابقات جهانی خواهند داشت./آق

برچسب ها: اسکی ، صحرانوردی ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار