معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از واگذاری امور بهسازی و نوسازی واحدهای تولید دام روستاهای استان چهارمحال و بختیاری به سازمان نظام مهندسی كشاورزی و منابع طبیعی این استان، همزمان با سراسر كشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

برزو هیبتیان گفت: براساس تفاهمنامه معاونت امور دام و سازمان نظام مهندسی كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، تمامی امور مربوط به تشكیل پرونده، بازدید كارشناس، تهیه نقشه و صدور مجوز بهره برداری واحدهای تولیدی دامی روستاها به سازمان نظام مهندسی واگذار شد.

وی، هدف از اجرای این طرح را برون سپاری فعالیت ها، ساماندهی صدور مجوز، نظارت بر انجام صحیح كار، تهیه نقشه و انجام سریع و به موقع فعالیت ها عنوان كرد.

هیبتیان، در ادامه از اعطای 30 میلیارد ریال اعتبار به بهسازی و نوسازی واحدهای دامی روستایی استان چهارمحال و بختیاری طی دو ماه اخیر خبر داد و گفت: این اعتبار به منظور حمایت از واحدهای روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها اختصاص یافته است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادكشاورزی استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: متقاضیان نوسازی و بهسازی واحدهای دامی نظیر: ساخت انبار علوفه یا جایگاه دام برای معرفی به بانك باید به نمایندگی سازمان نظام مهندسی مراجعه و تكمیل پرونده كنند .

هیبتیان تصریح كرد: این تسهیلات با سود هفت درصد و بازپرداخت 10 ساله پرداخت می شود. /س

برچسب ها: بهسازی ، واحد ، دامی ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.