مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مقابله با نحله ها و فرقه های انحرافی یکی از مهمترین وظایف سازمان تبلیغات است.

علی دارابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مقابله با اندیشه های وارداتی، که اعتقادی و انحرافی است با توجه دارای ادبیات فانتزی و مورد علاقه جوانان است و از هیچ بنیان و اصالتی بهره مند نیست از وظایف و مهمترین برنامه های سازمان تبلیغات است.

وی تصریح کرد: در همین راستا بررسی های بین محلی در خصوص شناساندن رسانه ها و فرقه های انحرافی و همچنین راه های مقابله با آنها به شبکه های تبلیغی سراسر کشور ارسال شده است.

دارابی در ادامه اظهار داشت: از جمله این برنامه ها، برگزاری دوره های آموزشی در راستای تهاجم فکری است که نسبت به تبیین مواضع فکری این نیروها اقدام می نماید.

وی در ادامه اذعان داشت: جزوات آموزشی، دوره های آموزشی خاص برای مبلغین سراسر کشور از جمله تدابیری است که برای مقابله با اندیشه های نوظهور و بی اساس تدوین شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از رسالت های بزرگ شبکه های تبلیغی اقدام مناسب و شایسته نسبت به کنش ها و واکنش های فرقه های نوظهور در جامعه است./ف

برچسب ها: رسالت ، تبلیغات ، تدوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.