فرماندار چرام گفت: با توجه به نزدیك شدن سال جدید با همكاری تمامی دستگاه های اجرایی امكانات لازم جهت استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی مهیا خواهد شد.

' علیرضا نیكروز ' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: این شهرستان در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از نقاط مختلف كشور است و ارائه خدمات مناسب و فراهم كردن امكانات رفاهی برای آنان ضروری خواهد بود.
وی بیان كرد:كمبود های كمپینگ اقامتی باغ تفریحی چشمه بلقیس نظیر روشنایی، آماده سازی سرویس های بهداشتی و توزیع سطل های زباله در این منطقه توسط دستگاه های اجرایی مربوطه برطرف می شود.
نیكروز اظهار كرد: شهرستان چرام در زمینه‌های گوناگون گردشگری مانند مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی، ظرفیت‌های فراوانی دارد كه برای استفاده مناسب و مطلوب از این ظرفیت‌ها باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.
وی از اختصاص هفت مدرسه و هفتاد كلاس درس برای اسكان مسافران نوروزی خبر داد و عنوان كرد: از تمامی ظرفیت ها برای استقبال چشمگیر از مسافران نوروزی استفاده خواهد شد.
نیكروز ابراز داشت: با افتتاح اوژانس 115 در چرام اكیپ های ویژه ای به منظور جلوگیری از حوادث در جاده های ارتباطی این شهرستان مستقر می شود.
فرماندار چرام بیان كرد: برای آشنایی مسافران و گردشگران نوروزی نمایشگاه صنایع دستی، پخت غذاهای بومی و محلی، معرق كاری و گیاهان دارویی در كنار باغ تفریحی چشمه بلقیس به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی اظهار كرد: پیش بینی می شود در سال جدید شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از جاذبه های گردشگری و مذهبی شهرستان چرام دیدن كنند./س

برچسب ها: مهمانان ، نوروزی ، پذیرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.