مراسم افتتاحیه جام جهانی کشتی فرنگی 2013 تهران بعد از ظهر امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران, مراسم افتتاحیه جام جهانی کشتی فرنگی بعد از ظهر امروز در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

بر این اساس این مراسم با تلاوتی چند از قرآن مجید آغاز شد و پس از اجرای سرود جمهوری اسلامی که توسط هنرمندان ناشنوا اجرا شد، تیم‌های شرکت کننده در مراسم رژ شرکت کردند.

در ادامه مراسم حجت اله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی در مراسم سخنرانی افتتاحیه ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مهمانان و تماشاگران گفت: کشتی یک ورزش پهلوانی و جوانمردی است و از اهمیت بسیاری برخوردار است و نباید از المپیک حذف شود و در اینجا باید قاطعانه تلاش کنیم تا مسئولین کمیته المپیک از تصمیم خود صرف نظر کنند.

سابا هگدوش نماینده مجارستانی فیلا در مسابقات نیز در سخنرانی مراسم افتتاحیه تصریح کرد: خوشحالم که در جام جهانی آزاد وفرنگی شرکت می‌کنم, به تمامی مردم ایران و حاضران سلام و ادب دارم. این مسابقات  بعد از المپیک 2012 که با درخشش کشتی ایران همراه بود. اولین مسابقات رسمی است که انجام می شود و بنده این مسابقات را رسما افتتاح می نمایم.

 تماشاگران خونگرم ایرانی نیز در خلال سخنرانی نماینده فیلا فریاد المپیک المپیک سر دادند که حاکی از نارضایتی آنان از حذف کشتی از المپیک بود.

 در ادامه این مراسم گروه‌های مختلف به اجرای حرکات نمایشی کشتی ترکمنی و گیله مردی پرداختند و گروه موسیقی آذری و همچنین حرکات نمایشی آذری برنامه های خود را اجرا کردند.  /زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار