رئیس هیئت هندبال مرکزی گفت: چند تن از بازیکنان اصلی هپکو در هفته های گذشته دچار مصدومیت شدند و این کار باعث ضربه خوردن تیم شد.

پرویز رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: متأسفانه در هفته های گذشته تعدادی از بازیکنان فیکس تیم دچار مصدومیت شدند و در تیم حضور نداشتند این عامل باعث شد که ضربه ببینیم و عملکرد خوبی نداشته باشیم اگر آنها مصدوم نمی شدند می توانستیم در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: مهدی موسوی، حسن جعفری، تیمور توکلی و امیر احمدی بازیکنانی بودند که چند هفته ای از میدان دور ماندند و متأسفانه نبود آنها در تیم خیلی حس شد مخصوصا موسوی که ملی پوش هم هست.

رضایی در ادامه گفت: هم اکنون هپکو با 11 امتیاز در رده ششم جدول لیگ برتر قرا دارد و به نظر تا پایان این مسابقات در همین ردیف بماند.

وی اشاره کرد: هپکو نزدیک به 18 سال است که در رقابت های لیگ برتر شرکت دارد و متأسفانه به جام باشگاه های آسیا اعزام نشده است واقعا حیف است با این همه سابقه این تیم نتوانسته است به این رقابت ها اعزام شود.

رضایی گفت: تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند از بازیکنان مسن استفاده می کنند و می توان گفت: تیم های پیری در این مسابقات شرکت دارند آنها باید جوانگرایی کنند و بیشتر به این قشر بها دهند.

وی تأکید کرد: داوری های لیگ امسال نیز قضاوت بدی نداشتند و تا حدودی خوب کار کرده اند اگر اشتباهی هم بوده عمدی نبوده است و این قشر زحمتکش زحمت زیادی برای هندبال کشورمان می کشند.

رضایی در خصوص حضور رافائل کاسترلو در تیم ملی گفت: متأسفانه شناخت کافی از وی ندارم و وی را به درستی نمی شناسم فقط می دانم که وی سرمربی ثامن سبزوار است و قرار است که سرمربی گری تیم ملی را بر عهده بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کنونی فدراسیون و کمبود بودجه و اعتبار و بالا بودن ارز این بهترین و مناسب ترین گزینه است و با این وضعیت نمی شود مربی مستقل گرفت هندبال نیز می خواهد کاری مانند بسکتبال کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار