مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم دیگر امتیاز از دست ندهیم تا سهمیه آسیا را بگیریم.

علیرضا نورمحمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم. ما چند بازی را مساوی کرده بودیم که تیم های خوبی مثل استقلال و فولاد بودند که توانستند از ما مساوی بگیرند اما 2 برد متوالی که مقابل گهر و سپاهان داشتیم، برای ما خیلی خوب بود و اگر آلومینیوم هرمزگان را هم ببریم، وضعیت ما خیلی بهتر می شود چون تیم های بالانشین با هم بازی دارند و امتیاز از دست می دهند.
امیدوارم دیگر در لیگ امتیاز از دست ندهیم تا جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم و بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم.

مدافع پرسپولیس در مورد بازی تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: بازی بسیار سختی در بندرعباس داریم. آلومینیوم خیلی باانگیزه است و مربی آنها هم عوض شده و قطعا شوک لازم به این تیم وارد شده و شرایط بسیار خوبی دارند.  البته کیفیت زمین آنها خوب نیست و بازی سختی داریم. ایمون زاید و میلاد میداودی که نیم فصل به این تیم پیوستند، خیلی خطرناک هستند و بازی سختی پیش رو داریم.

وی تصریح کرد: آلومینیوم هرمزگان برای این بازی خیلی انگیزه دارد چون به این 3 امتیاز نیاز دارند تا به شرایط خودشان در جدول سر و سامان بدهند اما تیم ما هم در شرایطی نیست که بتواند دست خالی از زمین خارج شود و با هدف کسب 3 امتیاز به بندرعباس می رویم و امیدوارم که برنده از زمین خارج شویم چون برای رسیدن به سهمیه آسیا به امتیازات بازی های آینده نیاز داریم.

نورمحمدي در مورد حضور پرویز مظلومی روی نیمکت آلومینیوم هرمزگان گفت: وقتی تیمی مربی اش را عوض می کند، دنبال شوک دادن به بازیکنانش است تا شرایط بهتری به دست بیاورد.
مظلومی الان به آلومینیوم آمده و شرایط خوبی هم دارند و همه بازیکنان این تیم هم با انگیزه هستند تا مقابل ما نتیجه بگیرند. مظلومی از تیم ما دارد که این مسئله به او و تیمش کمک خواهد کرد اما باید آلومینیوم هرمزگان را در خانه اش ببریم تا شرایط بهتری در جدول به دست بیاوریم.

وی افزود: حضور مظلومی با توجه به پیروزی هایی که در گذشته در دربی مقابل پرسپولیس داشته برای ما مهم نیست و استرسی به تیم ما وارد نمی کند. اصلا به این مسایل فکر نمی کنیم که در آن مقطع چه اتفاقاتی افتاده چون آن زمان شرایط استقلال بهتر بود اما در آخرین بازی که مظلومی سرمربی استقلال در دربی بود، ما برنده شدیم.

سپاهان هم تیم قدرتمندی بود اما آنها را بردیم تا قدرت پرسپولیس را در حال حاضر نشان بدهیم. به نظر من آلومینیوم بیشتر می ترسد چون ما شرایط خیلی خوبی دارم و راحت امتیاز نمی دهیم و دنبال برد هستیم به همین دلیل کار آنها سخت تر است و در خانه خودشان نمی توانند به راحتی از ما امتیاز بگیرند.

نورمحمدی در پایان گفت: تمام تلاشمان این است که در چند بازی آینده حریفان را شکست بدهیم چون اگر حداکثر امتیازات ممکن را بگیریم، به کسب سهمیه آسیا در لیگ امیدوار می شویم.
البته هدف اصلی ما قهرمانی در این مسابقات بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. در لیگ کارمان سخت شده چون در نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم اما تلاش می کنیم تا در بازی های آینده برنده شویم تا رتبه بالاتری را در جدول به دست می آوریم و سهمیه آسیا را بگیریم./مح
برچسب ها: نورمحمدی ، سهمیه ، آسیا ، مظلومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار