معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: کاهش ارزش پول ملی، بهترین فرصت برای جذب گردشگران خارجی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدرضا ستایش فر، با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: کاهش ارزش پول ملی اگر برای هر قسمتی از جامعه از صنعت و تجارت گرفته تا کشاورزی و ... تهدید باشد برای جذب گردشگران خارجی یک فرصت است و دفاتر و شرکت های خدمات گردشگری باید از این فرصت نهایت استفاده را برده و در راستای جذب حداکثری گردشگران خارجی تلاش خود را به کار گیرند

وی ادامه داد:. برخی از مشکلات کشور برای تحقق این هدف (جذب حداکثری گردشگران خارجی) وجود دارد و واقعیت این است که زیرساخت های موجود در داخل کشور متناسب با سلیقه و ذائقه گردشگران خارجی نمی باشد.

ستایش فر همچنین با ذکر یک نمونه ساده از مشکلات زیرساختی کشور برای جذب حداکثری گردشگران خارجی، افزود: عدم وجود سرویس بهداشتی فرنگی در نقاط مختلف کشور شاید یکی از بزرگترین مشکلات گردشگران خارجی در کشور ایران باشد به گونه ای که اگر یک گردشگر خارجی مسیر بیش از 500 کیلومتری تهران تا کرمانشاه را طی کند در بین این مسیر حتی یک مورد سرویس بهداشتی فرنگی هم وجود ندارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: با وجود این مشکلات، استان کرمانشاه در زمینه جذب گردشگران مذهبی و سلامت توانسته گام های خوبی بردارد./س

برچسب ها: کاهش ، ارزش ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.