فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: پیشرفت باید عالمانه، عاقلانه و عازمانه باشد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار بهرام حسینی مطلق قبل از ظهر سه شنبه در جشنواره تجلیل از برگزیدگان علمی بسیج که در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت باید عالمانه، عاقلانه و عازمانه باشد که این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

وی گفت: دشمنان فکر کردند با تهدید نظامی می توانند جمهوری اسلامی ایران را متوقف کنند و بعضاً دست به اختلاف افکنی بین مسئولان و مردم زدند و برعلیه نظام توطئه انجام دادند.

مسئولان از اختلاف دوری کنند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ادامه داد: اگر بخواهیم مسیر تفرقه و اختلاف را پیش بگیرم سرانجام عذاب الهی در انتظار خواهد بود بنابراین در همه عرصه ها مسئولان باید از اختلاف دوری کنند.

سردار حسینی مطلق افزود: یکی از راه های پیشرفت پرداختن به مسائل علمی است و این جشنواره سومین سال متوالی خود را سپری می کند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در طول تاریخ استکبار شرق و غرب بر علیه ما متحد شدند، اضافه کرد: امروزه از پس دسیسه و توطئه ها سربلند و سرافراز بیرون آمده ایم که نمونه بارز آن هشت جنگ دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ادامه داد: خیلی از افراد منتظر بودن که حرکتی که امام راحل آغاز کرده متوقف شود ولی این افراد نا امید شدند و جنگ نابرابر علیه ایران به راه انداختند.

تلاش دشمنان جلوگیری از الگو شدن ایران در جهان است

سردار حسینی مطلق افزود: دشمنان تلاش داشتند تا این حکومت را متوقف تا در دنیا به عنوان الگو مطرح نشود ولی عزیزان بسیجی و رزمنده این مسیر نورانی و درخشان را طی کردند.

وی تصریح کرد: امروزه به لطف الهی و جانفشانی که رزمندگان در کنار امام راحل انجام دادند کارهای جهاد علمی ما شکل گرفت و رهبر معظم انقلاب نیز مسیر اقتدار و شکوفایی انقلاب اسلامی را، پرداختن به مسائل علمی بیان کردند و جوانان نیز این مسیر را خوب پیش رفته اند.

بسیج به معنای شجاعت است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه بسیج به معنای حضور شجاعانه انسان های پیشگام در تمام عرصه ها است، اضافه کرد: این حضور بسیج در عرصه های مختلف باعث شد که امروزه در عرصه علم بدرخشیم و به عنوان کشور مطرح اسلامی در دنیا مطرح شویم.

سردار حسینی مطلق افزود: امروز به قدرت علمی و مردمی خود افتخار می کنیم که به پیشرفت در دستیابی به علوم روز، هسته ای، علوم نظامی و فضایی دست یافته ایم و این امر باعث عصبانیت دشمنان نظامی شده است./ک

برچسب ها: عالمانه ، عاقلانه ، پیشرفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.