دادستان عمومی و انقلاب مركز استان کردستان گفت: کردستان همواره بعنوان يكي از استانهاي امن مطرح و از حيث ارتكاب جرم جزء استانهاي برتر و سفيد محسوب مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، جوهری در ششمین جلسه ستاد ویژه مقابله با جرائم خاص دادگستری استان کردستان، گفت: جرائم خاص نوعاً جرائمي هستند كه به لحاظ نرخ تكرار و فراواني آن و يا باور عمومي و جامعه و يا حاكميت نسبت به آنها حساسيت نشان مي دهد و ضروري است، كه با سرعت و قاطعيت بيشتري نسبت به كشف، تعقيب چنين جرائمي اهتمام شود.
وی افزود: البته استان كردستان همواره بعنوان يكي از استانهاي امن مطرح و از حيث ارتكاب جرم جزء استانهاي برتر و سفيد محسوب مي شود.
جوهري  اضافه کرد: اخيراً مشاهده مي شود كه پديده تصرفات اراضي ملي و كشاورزي (تغيير كاربري)در استان به ويژه سنندج در حال رشد است، كه ضمن لزوم برخورد قاطع در اين خصوص از جمله دلايل آنرا  كمبود زمين مسكوني بلحاظ بافت جغرافيايي و طبيعي استان بيان کرد، كه هموراه عرضه بيشتر از تقاضا بوده است كه در اين راستا عنايت ويژه مسئولين و متوليان را مي طلبد.
وي در پايان یادآور شد: يكي از عوامل سرقت خودرو و وسايل داخل آن در سنندج بافت شهري فاقد پاركينگ مي باشد، كه تاكنون اقدام خاصي در اين خصوص معمول نشده است بطوري كه شبانه خودروها در خيابانها و كوچه هاي سطح شهر رها و پارك مي شود./ب
برچسب ها: کردستان ، سفید ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.