مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در آستانه سال نو برای خط‌کشی، نظافت تابلو و تجهیزات ترافیکی سطح شهر قزوین 600 میلیون تومان اعتبار توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین هزینه خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی عملیات اجرایی ستاد نوروزی که در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: 200 میلیون تومان برای خرید و اجرای خط کشی‌های عرضی عابر پیاده، نوشتار و شابلون‌های افقی با استفاده از رنگ‌های دو جزئی و تک جزئی در نظر گرفته شده است.

این مسئول اضافه کرد: برای خرید، نصب و شست و شوی انواع تجهیزات ترافیکی و همچنین برای تعمیر و نگهداری معابر در سه ماهه آخر سال اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان هزینه می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: تجهیزات ترافیکی نصب شده در معابر اصلی شهر که زیر بار ترافیکی برون شهری قرار دارند در اثر نزولات ترافیکی در فصول بارش و پاشش گل و لای فاقد کارایی لازم هستند.

عرشیان افزود: لذا نیاز است که پس از اتمام فصل بارش و قبل از فرا رسیدن سال تمام این محورها که شامل محورهای نسیم شمال، میرزا کوچک خان، جمهوری اسلامی، ابوترابی، آیت‌الله خامنه‌ای و شهید بهشتی، باهنر و ... است، شست و شو شود.

به گفته وی برای شست و شوی این محورها اعتباری بالغ بر 10 میلیون تومان اختصاص یافته است.

این مسئول عنوان کرد: اعتبار لازم برای خط‌کشی طولی سرد ترافیکی در سال برای شبکه معابر شهر قزوین با 675 کیلومتر 850 میلیون تومان  نیاز می‌باشد.
برچسب ها: قزوین ، شهرداری ، ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.