دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر خودم بخواهم در انتخابات شرکت کنم اين کار را به صورت مستقل انجام خواهم داد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران  "محسن رضايي" در مراسم بزرگداشت شهادت "سردار حسن شاطري" که در حسينيه "فاطمه الزهرا" در پادگان ولي عصر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: "شهادت شهيد شاطري" در سرزمين لبنان در حالي که در خدمتگذاري و در صحنه سازندگي لبنان اتفاق افتاد حاکي از روح سازندگي ملت ايران است در حالي که دشمنان لبنان به دنبال خرابي و ويراني تلاش مي‌کنند.

وي افزود: اين برخورد رژيم صهيونيستي و تلاششان براي ويراني سرزمين لبنان قابل پيش‌بيني بود.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اخلال در امنيت انتخابات توسط منافقين اظهار داشت: هماهنگي و همدلي سه قوه مهمترين خط مشي است که مي‌تواند آرامش را برقرار کند و اين مي‌تواند مقابل عده‌اي که مخالف آزادي و دموکراسي در ايران هستند را بگيرد.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: هماهنگي در نيروهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي مي‌تواند نقش به سزايي در انتخابات موفق بازي کند.

محسن رضايي در مورد کانديداتوري خود در انتخابات پيش رو خاطر نشان کرد: در روزهاي آينده موضع کانديداتوري خود را اعلام خواهم کرد.

وي با توجه به اقدامات تروريستي صورت گرفته توسط رژيم صهيونيستي تاکيد کرد: دشمنان جهان اسلام نمي‌خواهند وحدت مسلمانان حفظ شود زيرا اگر بيش از يک ميليارد مسلمان با هم متحد شوند از اين اقتصاد بزرگ برخوردار خواهند شد که مي‌تواند تاثيرات جوي در امور بين‌المللي داشته باشند؛ اين اتحاد به ضرر غرب خواهد بود و آن‌ها توسط اقدامات تروريستي مي‌خواهند جلوي اين اتحاد را بگيرند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام کانديداتوري آيت الله هاشمي را بعيد دانست و اظهار داشت: اگر خودم بخواهم در انتخابات شرکت کنم اين کار را به صورت مستقل انجام خواهم داد.



انتهاي پيام/
برچسب ها: رضایی ، انتخابات ، شاطری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار