بازیکن تیم بسکتبال دانشگاه آزاد تهران بازی با مهرام را با توجه به نداشتن یار خارجی نبردی نابرابر دانسته و می گوید: این پایان برای لیگ تلخ است.

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانتأکید کرد: بازی با مهرام به نوعی ناعادلانه بود البته نه از جهت داوری بلکه به این خاطر که تیم حریف 2 بازیکن خارجی داشت و از این جهت نبرد برابری نبود ما هم اگر یار خارجی داشتیم در پلی آف به مهرام، تیم قهرمان سال قبل نمی خوردیم.

*تماشای نیمه نهایی از تلویزیون سخت است

وی ادامه داد: مطمئن باشید با داشتن یار خارجی دانشگاه آزاد با تمام تیم های پرستاره مثل خودشان بازی می کرد این شکل کنار رفتن از لیگ واقعا تلخ بود من طی چهار سال گذشته چهار بار به جمع تیم های نهایی رسیده و سال قبل به فینال رفتم به همین دلیل این شکل خداحافظی از لیگ و تماشای مرحله نیمه نهایی از تلویزیون سخت است.

جمشیدی اشاره کرد: با این شرایط تیم فکر نمی کنم نتیجه بهتری می گرفتم اما درصورت مصدوم نشدن من و محمد حسن زاده در طول فصل شرایط این گونه نبود اگر در مرحله پلی آف با زنجان بازی می کردیم قطعا این تیم را می بردیم ما در گرگان هم بازی را برده بودیم اما بدون شک مسائل دیگر باعث باختمان شد و در نهایت همان شکست باعث تغییر جایگاه نهایی مان شد.

*دانشگاه نتیجه را فدای پرورش بازیکن کرد

بازیکن دانشگاه آزاد گفت: امسال تعدادی از بازیکن که با توجه به بازی در تیم های پایین جدول با لیگ یک کسی آنها را نمی شناخت در دانشگاه بازی کردندو در پایان کار بازیکنانی مثل میرزایی، خلیل نژاد و ... با بازیهای خوبشان مطرح شدند که همین یک کمک بزرگ به بسکتبال بود.

جمشیدی ادعا کرد: دانشگاه آزاد شاید تیم خود و نتیجه را در این فصل فدا کرد اما قطعا به آینده بسکتبال کمک بزرگی کرده و مطمئن باشید تمام کسانی که در این تیم بازی کردند سالهای بعد به نسل خوب بسکتبال تبدیل می شوند.

بازیکن دانشگاه آزاد در مورد وضعیت سال بعد خود تصریح کرد: سال بعد شرایطم معلوم نیست سعی می کنم در تیمی بازی کنم که از نظر مهره ای قوی تر باشد چون تحمل نیامدن به جمع چهار تیم برتر را ندارم و این اصلا در روحیه ام نیست./آق
برچسب ها: خداحافظی ، لیگ ، تلخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار