نخستین مرحله اردو‌ی آماده سازی تیم ملی كاراته بزرگسالان ایران (بخش كومیته) در حالی پیگیری خواهد شد كه پنج كاراته كا كرمانشاهی نیز در آن حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه  'سعید احمدی' ، 'سامان حیدری' ، 'پیمان سلطانیان' ، 'میلاد یاری' و 'دانیال قره ویسی' پنج كاراته كا كرمانشاهی هستند كه به اردوی تیم ملی دعوت شده اند و باید در اردو شركت كنند.
سلطانیان، یاری و قره ویسی كه در وزن 84+ كیلوگرم به تیم ملی دعوت شده اند از امشب (سه شنبه) در اردوی تیم ملی حضور می یابند و احمدی و حیدری در وزن 67- كیلوگرم نیز كه در مسابقات جهانی فرانسه حضور داشته اند از مرحله دوم كه هشتم اسفند آغاز می شود، حضور خواهند یافت . 
نخستین مرحله اردو‌ی آماده سازی تیم ملی كاراته بزرگسالان ایران در بخش كومیته از فردا (چهارشنبه) آغاز خواهد شد. این مرحله از اردوی آماده سازی در مجموعه ورزشی شهید كبكانیان برگزار خواهد شد و كاراته‌كاها باید سه شنبه شب با حضور در این محل خود را به كادر فنی تیم ملی معرفی كنند.
اردونشینان كاراته روز چهارشنبه تمرین سبكی را برگزار می كنند و روزهای پنجشنبه و جمعه نیز مسابقات انتخابی درون اردویی خواهند داشت./ع
برچسب ها: ارودی ، تیم ملی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.