اركستر سمفونيك تهران 30 بهمن و در آخرين روز از جشنواره بيست و هشتم موسيقي فجر با هماهنگي بي نظيري بين نوازندگان و رهبر اركستر شبي نقره اي را در اجراي خود رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت اركستر سمفونيك تهران در بخش جنبي بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر در تالار وحدت , اركستر سمفونيك تهران در آخرين روز از جشنواره بيست و هشتم موسيقي فجر به رهبري نادر مرتضي پور در دو بخش و ساعت 18:30 در تالار وحدت روي صحنه رفت.


اركستر سمفونيك تهران كه مدتي است فعاليت هاي خود را زير نظر مؤسسه اركستر ايران دنبال مي كند در اين اجرا با رازميك اوحانيان به عنوان رهبر گروه كر و سالار عقيلي به عنوان خواننده در بخش دوم اين اجرا همراه شد.


در بخش نخست كنسرت اركستر سمفونيك تهران، prince igor*alexanderborodin ، flute concerto*Cecile chaminde, i.vbeethoven*coriolan overt ، max bruch*double concerto for violon an viola، carl orff*carmina burana، aram khachatourian*lezginka   را با بهره گيري از آثار موسيقيدانان برگ غرب و با مهارتي بي نظير در اجرا و هماهنگي نوازندگان با يكديگر و با رهبر اركستر روي صحنه برد.


در بخش دوم اجراي اركستر سمفونيك تهران سالار عقيلي به عنوان خواننده ميهمان حضور يافت و برخلاف اعلام قبلب كه گفته شده بود وي 3 قطعه را همراه با اركستر سمفوني اجرا مي كند ، عقيلي چهار قطعه را با عنوان هاي اي سرزمين من، وطنم، خوشه چين و نام جاويد وطن با تسلطي مثال زدني در اجرا روي صحنه برد كه مورد تشويق بي نظير علاقه مندان موسيقي كلاسيك حاضر در سالن قرار گرفت.


همچنين حسن رياحي دبير بيست و هشتمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر ميهمان ويژه اركستر سمفونيك تهران در جشنواره موسيقي فجر بود.


گفتني است؛ اركستر سمفونيك تهران 30 بهمن و درآخرين روز از جشنواره بيست و هشتم موسيقي فجر ساعت 18:30 در تالار وحدت تهران روي صحنه رفت./ص

گزارش از : بهاره كنجكاوفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار