محسن یگانه در آخرین روز جشنواره موسیقی فجر در دو نوبت 18:30 و 21:30 با بیت آخر خود، برج میلاد را به لرزه در می‌آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ دوشنبه 30 بهمن در آخرین روز از جشنواره بیست و هشتم موسیقی فجر ارکستر سمفونیک تهران ساعت 18:30 و رسیتال کنترباس توسط گروهی فراسوی ساعت 21 در تالار وحدت روی صحنه می‌روند.

"ارکستر موسیقی نو" ساعت 18:30 و "آوای زمین" از کشور هند ساعت 21 در سالن رودکی روی صحنه می رود.

"راه سوم" آرمان عامری ساعت 18:30 و "همنوازان نی داوود" بویان بیگلر ساعت 21 در فرهنگسرای ارسباران به اجرای برنامه می‌پردازد.

ساعت 19 در پژوهشکده فرهنگ و هنر نیز "سماع قزوین" فریدون محمد بیگی و "خیام کرمانشاه" سامان یزدانی پور با مخاطبان خود ملاقات می‌کنند.

محسن یگانه نیز در دو نوبت 18:30 و 21:30 به عنوان خاتمه بخش پاپ در برج میلاد روی صحنه می رود.
"نشکن دلمو" نخستین آهنگی است که در سال 84 صدای وی را به علاقه مندان رساند محسن یگانه که متولد 23 اردیبهشت سال 64 در گنبدکاووس است بعد از موفقیت در آلبوم اولش به نام "سال کبیسه" آلبوم دوم به نام "وقتی رفتی" را منتشر کرد .آلبوم سوم وی به نام "آخه دل من" است.
3 آلبوم اول وی به صورت زیرزمینی منتشر شد و چند سال به عنوان خواننده غیر مجاز شناخته می شد و بعد از اخذ مجوز از وزارت ارشاد اسلامی عاقبت در مرداد 87 آلبوم "نفس های بی هدف" را به بازار عرضه کرد آلبومی که به دلیل لو رفتن چند آهنگش خیلی ها آنرا شکستی برای وی می‌دانستند اما با این وجود با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.
بعد از نخستین البوم موفق وی به دنبال برگزاری کنسرت رفت و زمان زیادی را صرف آلبوم "رگ خواب" کرد و آن را در سال 89 به بازار فرستاد و "حباب" نیز آخرین آلبوم وی است که امسال به دست علاقه مندان رسیده یگانه فرزند شهید است او در کودکی پدر خود را در جنگ از دست داد.
وی تیتراژ بسیاری از برنامه ها و سریال های تلویزیونی از جمله برنامه تلویزیونی "ماه عسل" فیلم "گرگ و میش" سریال "قلب یخی" "آسمان همیشه ابری نیست" و.. را در کارنامه کاری خود دارد.

موسیقی 13 اکتبر 1937 نیز اثر بکتاش آبتین در خانه هنرمندان ساعت 10:30 بررسی می‌شود/ي2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار