مديرعامل شهرجديد پرديس از ادامه نام نويسي متقاضيان واجد شرايط در طرح مسکن مهر خبر داد و گفت: 80 هزار مسکن ويژه دردست ساخت است که تاکنون اطلاعات بيش از 50 هزار نفر واجد شرايط براي آن پايش و نهايي شده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مهدي هدايت در مصاحبه با راديو اقتصاد با بيان اينکه ظرفيت نام نويسي براي واجدان شرايط همچنان وجود دارد، تاکيد کرد: هيچ نيازي نيست افراد داراي شرايط وارد بازار پرابهام دلالي شوند و در آينده هم زيان ببينند.

وي گفت: کارگزاري هاي مسکن مهر شهر پرديس آماده دريافت مدارک و پايش اطلاعات متقاضيان هستند و کساني که اين شرايط را دارند نبايد وارد بازي هاي دروغين رسانه اي و دلالي شوند چون در نهايت هم خريدار و هم فروشنده متضرر خواهند شد.

هدايت افزود: نظارت کامل بر ساخت و ساز و بازار مسکن ويژه مهر داريم و هر زماني که مشخص شود فردي از اين امکانات  سوء استفاده کرده است در همان زمان امتياز مسکن مهر لغو خواهد شد.

وي گفت: کساني که به هر شکلي مي خواهند مسکن مهر را خريد و فروش کنند مطمئن باشند مسکني دست آنها نخواهد رسيد و ضرر خواهند ديد.

مديرعامل شهرجديد پرديس از شهروندان خواست هر موردي که در اين زمينه مشاهده کردند اطلاع دهند و مطمئن باشند رسيدگي خواهد شد./عب
برچسب ها: مسکن ، مهر ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار