وزير دفاع از رونمايي زيردريايي جديد و دستاوردهاي نوين راداري در ماه‌هاي آتي خبر داد و با اشاره به شهادت سردار شاطري گفت: تروريسم در عرصه‌هاي مختلف چه تروريسم پهپادي و چه غير آن از سوي آمريکا و مزدوران آن ديده مي‌شود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "سردار احمد وحيدي" در حاشيه همايش سراسري فناوري سيستم‌هاي راداري، در جمع خبرنگاران رادار را دستاوردي مهم دانست و با بيان اينکه پس از جنگ جهاني دوم، تحولي در سيستم‌هاي راداري  ايجاد شد، اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران نيز پيشرفت‌هاي مهمي در سيستم‌هاي رادار هم در حوزه نظامي و هم غيرنظامي داشته است.

وزير دفاع افزود: طبيعي است که جمهوري اسلامي ايران هم در حوزه استراتژي‌هاي دفاعي و هم در مصارف غيرنظامي، پيشرفت‌هاي خوبي را در حوزه رادار با فرکانس‌ها و طول بردهاي مختلف داشته و رادارهاي پيشرفته‌اي را که توانمندي‌هاي ارزشمندي را نشان مي‌دهد توليد کرده است.

سردار وحيدي با اشاره به مصارف سيستم‌هاي راداري در حوزه‌هاي کشف، شناسايي، رهگيري و کنترل آتش تصريح کرد: همايش امروز، گام‌هاي آينده را در اين حوزه نشان مي‌دهد و جمهوري اسلامي ايران در اين حوزه مهم نيز مانند ساير حوزه‌ها موفق بوده و اهداف خود را محقق مي‌کند.

وي درباره رونمايي از دستاوردهاي جديد در حوزه دفاعي گفت: هم در حوزه رادار و هم در حوزه ساير محصولات دفاعي، دستاوردهاي جديدي ان‌شالله در ماه‌هاي آينده رونمايي خواهد شد؛ از جمله اين که ناوشکن جماران 2 پيشرفته به آب‌اندازي مي‌شود.

وزير دفاع ادامه داد: همچنين شناور پرنده با تعريف جديد و به شکل تهاجمي و نيز زيردريايي جديد ما در ماه‌هاي آينده رونمايي خواهد شد.

سردار وحيدي در ادامه با اشاره به شهادت "سردار شاطري" اظهار داشت: تروريست‌ها در همه جا حضور دارند و جمهوري اسلامي ايران همواره قرباني تروريست‌ها بوده است.

وي افزود: تروريست‌ها به عنوان مشکل جامعه جهاني بوده و متاسفانه مورد حمايت نظام سلطه قرار دارند و به رغم برخي ادعاهاي مبارزه با تروريسم از سوي غرب، تروريسم در عرصه‌هاي مختلف چه تروريسم پهپادي و چه غير آن از سوي آمريکا و مزدوران آن ديده مي‌شود.

وزير دفاع تصريح کرد: به شهادت رساندن سردار شاطري نيز يکي ديگر از انواع تروريسم بوده و آن‌ها سردار بزرگي که به مستضعفين و محرومين خدمت مي‌کرد را به شهادت رساندند. قبلا نيز افراد خدوم به ملت‌ها که در دل مردم جاي داشتند مغضوب نظام سلطه و رژيم غاصب صهيونيستي بوده‌اند، که البته ما شهادت اين مردان بزرگ و سرداران رشيد افتخار مي‌کنيم.

سردار وحيدي همچنين در همايش امروز با اشاره به پيشرفت‌هاي راداري جمهوري اسلامي ايران، از توليد رادارهاي کشف ماهواره در آينده نزديک خبر داد و گفت: توليد رادارهاي ما در آينده به برد بالاي 1000 کيلومتر مي‌رسد که بر اساس کشف ماهواره‌ها و همچنين ساير دستاوردها خواهد بود.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: وحیدی ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار