زن و شوهری که به تازگی ازدواج کرده بودند با مشارکت یکدیگر اقدام به فروش مواد مخدر و زورگیری از هموطنان می کردند.

رئیس کلانتری 141 شهرک راه آهن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: عوامل اطلاعات و تخصصی این یگان در پی کسب خبری مبنی بر چندین فقره زورگیری از شهروندان خانم و آقا و همچنین توزیع پخش مواد مخدر در سطح منطقه حوزه استحفاضی بلافاصله اقدامات گسترده خود را جهت شناسایی و دستگیری متهمان آغاز نمود.

سرگرد نعمت ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص پس از مدتی اقدامات اطلاعاتی و فعالیت نامحسوس مأموران توانستند ساعت 13 روز گذشته در آدرس شهرک راه آهن متهمان را با یک دستگاه خودرو پرشیا نقره ای ردیابی نمایند.

وی افزود: با توجه به اینکه خودرو مورد نظر نیز دارای سابقه سرقت از محدوده کلانتری 150 تهرانسر را داشت بلافاصله در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه خودرو توقیف و متهمان آن دستگیر شدند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو و متهمان مقادیری شیشه، یک عدد چاقو، یازده عدد بسته تراول، 50 هزار تومان وجه نقد یک عدد پالپ عاقشته، 4 عدد سوئیچ خودرو و یک عدد اسپری اشک آور کشف و ضبط گردید.

لازم به ذکر است، متهمان که با یکدیگر زن و شوهر بودند و خود را به نام های داوود 26 ساله و مریم 25 ساله معرفی نمودند در بازجویی های اولیه معترف به چندین فقره زورگیری از هموطنان شدند و در نهایت ضمن تشکیل پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شدند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار