مديركل دفتر امور چاپ معاونت امورفرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در حال تدارك و برنامه‌ريزي براي بازديد خبرنگاران حوزه فرهنگ و ادب از بزرگترين چاپخانه‌هاي تهران هستيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي علمشاهي با اعلام مطلب فوق گفت: اين اقدام با هدف آشنايي بيشتر خبرنگاران با اين صنعت در نيمه دوم اسفندماه (يك روزه) برنامه‌ريزي خواهدشد.
وي ادامه داد: يكي از اولويت‌هاي دفتر امور چاپ در دوره مسئولين اينجانب آشنايي بيشتر و بهتر خبرنگاران با اين صنعت است چرا كه معتقديم خبرنگاران و اهالي رسانه مي‌توانند به عنوان بازوهاي فكري و اجرائي نقش مهمي را در پيشبرد اهداف نظام در این حوزه ايفاء كنند. 
دبير شوراي سياستگذاري صنعت چاپ با اشاره به اولويت برنامه‌هاي دفتر امور چاپ گفت: آموزش آكادمي و دانشگاهي به دست‌اندركاران چاپ از مهمترين برنامه‌هاي دفتر امور چاپ در سال آينده خواهد بود.
وي خاطر نشان كرد: برنامه‌ريزي براي حضور نمايندگان رسانه‌ها در چاپخانه‌ها علاوه بر هدف آشنايي با اين صنعت، در طرح و حل مسائل و مشكلات پيش‌روي صنعت چاپ گاهي مؤثر به شمار مي‌آيد. 
علمشاهي در پايان گفت: خبرنگاران علاقه‌مند به حضور در اين بازديد يك روزه مي‌بايست براي ثبت‌نام خود از طريق روابط عمومي معاونت امور فرهنگی  اقدام كند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار