همايون اميرزاده دبير جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس از برگزاري گردهمايي مديران كميته‌هاي موضوعي جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس با موضوع هم‌انديشي و هماهنگي بيشتر برنامه‌ها خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع‌رساني جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس؛ اميرزاده ضمن اعلام اين خبر گفت: ادامه داد: اين جلسه با هدف بررسي فعاليت‌هاي صورت گرفته و گزارشي از اقدامات اجرايي كميته‌ها و همچنين فراخوان‌هاي اعلام شده برگزار شد.
دبير جشنواره در اين جلسه ضمن تأكيد بر هماهنگي بيشتر كميته‌ها در برگزاري جشنواره‌هاي موضوعي خليج فارس خواستار شد: مديران و اعضاي ستادي اين جشنواره با عنايت به اهميت اين‌پاره از وطن و با داشتن نگاهي ملي در برنامه‌ها و ايجاد روحيه خود باوري بين جوانان فهيم كشور و همچنين پاسداري از هويت خليج فارس در خارج از مرزها برنامه‌ريزي مطلوب و مناسب براي برگزاري اين جشنوارهداشته باشند.
وي ادامه داد: امسال در جشنواره در نظر داريم با ايجاد تعامل بيشتر با كشورهاي منطقه و تجليل از مرزداران و شهداي خليج فارس نسبت به نشان دادن چهره واقعي استعمار اقدام كنيم.
اميرزاده خاطرنشان كرد: امسال 36 جشنواره موضوعي مرتبط با خليج فارس در سراسر كشور با مشاركت تمامي استان‌ها و به همت ادارات كل ارشاد استانها برگزار مي‌شود.
در اين جلسه مديران كميته‌ها گزارشي از روند فعاليت‌هاي صورت گرفته ارائه كردند و به بحث و بررسي براي برگزاري هرچه باشكوه‌تر جشنواره فرهنگي هنري خليج فارس پرداختند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.