عضو کميسيون امنيت‌ملي مجلس، اقدام هوشمندانه وزارت اطلاعات در بازداشت خبرنگاران مرتبط با رسانه‌هاي بيگانه را اقدامي ارزشمند خواند و گفت: اقدام خبرنگاران مرتبط با شبکه‌هاي معاند، خلاف امنيت‌ملي بود.

 
"اسماعيل کوثري" نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران اقدام هوشمندانه "وزارت اطلاعات" در "بازداشت خبرنگاران مرتبط با رسانه‌هاي بيگانه" را اقدامي ارزشمند خواند و گفت: اين خبرنگاران در داخل کشور با تهیه اخبار، گزارش‌ها، نظرسنجی‌ها و جمع‌آوری اطلاعات به تهیه برنامه‌های فتنه‌انگیزانه، بنگاه خبر‌پراکني "بی‌بی‌سی" فارسی کمک می‌کردند، که اين اقدام آنها خلاف منافع ملي بوده است. 
 
وي در ادامه افزود: بر اين اساس، از آن‌جا که تخلف اين خبرنگاران براي "قوه‌قضاييه" محرز و ثابت شده است، دستگاه قضايي به بازداشت اين افراد حکم داده است که در جريان رسيدگي به جرم آن‌ها، افرادي که جرم‌شان سبک‌تر باشد آزاد خواهند شد و افرادي که جرم سنگين‌تري داشته باشند روند قضايي آن‌ها ادامه خواهد داشت تا در نهايت قوه قضاييه حکم نهايي را اعلام کند.

عضو کميسيون امنيت‌ملي در ادامه با تاکيد بر اينکه افراد بازداشت شده در جهت خلاف امنيت‌ملي قدم برداشته‌اند، تصريح کرد: اين اقدام به موقع و هوشمندانه وزارت اطلاعات جاي قدرداني دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار