عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: ادعای اخیر وزیر کشور بحرین درباره متلاشی‌کردن هسته تروریستی مرتبط با ایران کاملا بی‌اساس است چرا كه ایران دخالتی در این کشور ندارد.

احمد بخشایش نماینده مردم اردستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای اخیر وزیر کشور بحرین مبني بر متلاشی‌کردن هسته تروریستی مرتبط با ایران گفت: رژیم بحرین دچار فراز و فرود بوده و دارای مشکلات فراوانی است و لذا با طرح این ادعاهای پوچ علیه ایران فقط به دنبال فرافکنی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: ملت بحرین به اندازه کافی از رژیم مستبد آل‌خلیفه تنفر دارند و در دو سالی که این کشور در بحران به سر می‌برد، تنفرشان را به دولت بحرین نشان داده اند.

وی با بيان اينكه 80 درصد از جمعيت كشور كم‌وسعت بحرين را شيعيان تشكيل مي‌دهند، ادامه داد: دوگانگی رفتار غرب در مورد بحرین به خاطر ترس از قدرت‌گرفتن شیعیان است همانطور که در رسانه‌های خود، از شیعیان این کشور به عنوان اقلیت یاد کرده و آل‌خلیفه‌ را که از عربستان وارد این کشور شده‌اند، اکثریت می‌دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: ادعاهای بحرین درباره دخالت ایران در اين كشور کاملا بی‌اساس است و نوعي فرفكني محسوب مي‌شود.

 گفتنی است؛ روز گذشته وزیر کشور بحرین مدعی شده که یک هسته تروریستی هشت نفره مرتبط با ایران، عراق، و لبنان در اين كشور کشف و متلاشی شده است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، بحرین ، سرکوب ، تروریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار