نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: بحرین بزرگترین و مهمترین سند جنایت لیبرال دمكراسی برای اهل عالم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی امروز در همایش همبستگی با مردم مظلوم بحرین در اردبیل افزود: رژیم حاكم بحرین ظالمانی هستند كه صدای مردم را خاموش و حقوق یك ملت را ضایع كرده اند و نهادهای بین المللی نیز در این زمینه شریك جرم هستند.

وی گفت: آل خلیفه و آل سعود كه فسادشان زبانزد خاص و عام است، می خواهند دمكراسی عجیب و غریب خود را با تانك و لوله های تفنگ صادر كنند.

امام جمعه اردبیل افزود: اگرچه نیستیم تا در صف مقابله با دشمنان خون آشامی كه با فكر شوم اخلاقی و سیاسی در حال فتنه انگیزی در بحرین هستند،

حجت الاسلام والمسلمین عاملی همچنین گفت: كشورهای عربی با معیارهای دوگانه مقابل این ملت ایستاده و سیاست خود را به شكل كریه نشان دادند.

وی افزود: مستبدان عرب قضیه را با فریب فرهیختگان تبدیل به نزاع تشیع و سنت و قومیتی كردند و ما از این موضوع غصه می خوریم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: كسانی كه شعار حقوق بشری شان گوش فلك را كر كرده، فلج شده اند و از دیكتاتورها در برابر ملتی كه می خواهند حاكمیت های خود را حفظ كرده و برای خود تصمیم بگیرند، حمایت می كنند.

امام جمعه اردبیل در ادامه افزود: كشور ما تنها كشوری است كه در برابر آنها ایستاده در حالی كه سایر كشورها را به نوعی می خرند و بشریت باید سر عصیان در برابر این نظم شوم بلند كند./س

برچسب ها: اردبیل ، همبستگی ، با ، مردم ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.