وزير راه و شهرسازي گفت: قيمت بليط قطار افزايش نيافته و تنها شرکت قطارها مسافربري رجا قيمت بليط‌هاي خود را افزايش داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران علي نيکزاد با بيان اينکه قيما بليط قطار افزايش نيافته است گفت: يکي از شرکت‌هاي قطار مسافربري به نام رجا چند درصدي افزايش داده است.

وي با اشاره به اينکه قيمت بليط رجا به ساير قطارها در گذشته بسيار پايين‌تر بود گفت: با واگذار شدن اين شرکت به تأمين اجتماعي و بخش خصوصي تصميم به افزايش قيمت بليط خود گرفتند.

نيکزاد در ادامه تصريح کرد: شرکت‌هاي مسافربري قيمت بليط را بر اساس مصوبه و بخش‌نامه به متقاضيان ارائه مي‌دهد وحق افزايش قيمت گذارند.

وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه قيمت بليط اتوبوس‌ها در ايام نوروز 20 درصد افزايش مي‌يابد، افزود: طبق 15 سال گذشته به دليل فروش اينترنتي بليط‌ها و خالي بودن اتوبوس‌ها قيمت‌هاي بليط با افزايش 20 درصدي روبه رو مي‌شوند.

وي در ادامه اظهار داشت: در تاريخ 16/1/92 بليط‌هاي اتوبوس به قيمت قبلي خود باز مي‌گردند.

نيکزاد در ادامه ياد‌آور شد: سعي خواهيم کرد قيمت بليط‌هاي هوايي را افزايش ندهيم.

**عوارض تهران – پرديس افزايش نيافته است

نيکزاد در خصوص کارت الکترونيکي عوارضي تهران – پرديس گفت: در فروردين سال 91 قيمت گاهي عوارضي‌ها به غير از پرديس را در قيمت حمايت از بخش خصوصي افزايش داديم.

وي در ادامه افزود: قميت عوارض پرديس از سال گذشته تاکنون 1500 تومان است و هيچ افزايشي در اين عوارضي صورت نگرفته است.

نيکزاد در ادامه اظهار داشت: بخش خصوصي با سرمايه گذاري در بخش آزاد راه‌ها در جهت رفاه و آسايش مردم بايد اصل سرماه خود را با دريافت عوارضي‌ها تأمين نمايد.

وي در ادامه توضيح داد: عوارضي تهران – پرديس تنها يک لاين آن داراي کارت الکترونيکي است در صورتي که تمامي لاين‌هاي اين عوارضي الکترونيکي شود کارت ITC را به مردم اين منطقه مي‌دهيم./عب

برچسب ها: وزیر ، بلیط ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هموطن تهراني
۱۶:۳۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
در سايتهاي ديگر ايراني اعلام شده بود بليت قطار 30 در صد افزايش داشته بالاخزه داشته يا نداشته لطفا منبع موثق را اعلام نماييد
آخرین اخبار