مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز گفت: سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران در طرح استقبال از بهار اقدام به افتتاح پروژه توسعه جنگلکاری به وسعت 2300 هکتار می کند.

عبدالهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: در طرح استقبال از بهار سطح شهر نیز بهاری می شود.
وی تصریح کرد: طرح کاشت پیاز لاله در سطح شهر نیز انجام شود و تا رسیدن بهار 5 میلیون پیاز لاله در سطح مناطق 22 گانه کاشته خواهد شد.
عبدالهی با بیان اینکه 7 میلیون اصله نهال تهیه و به صورت رایگان توزیع شده است افزود: در طرح استقبال از بهار برگزاری جشن سبزه ها نیز با هماهنگی مناطق 22 گانه انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به فضای سبز مساجد و اهداء گلدان نیز از دیگر برنامه های سازمان پارک ها و فضای سبز در طرح استقبال از بهار است.
وی همچنین از برگزاری جشنواره گرافیک و عکس نوروز 92 خبر داد و گفت: بر ساخت و طراحی 123 نماد نوری در سطح نواحی مناطق نیز نظارت می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه طراحی و نصب 369 آبنمای پیش ساخته نیز در نواحی 123 گانه انجام می شود گفت:‌حداقل 3 آبنما به هر منطقه تعلق می گیرد.
وی خاطر نشان کرد: نصب و تکمیل سرویس های بهداشتی پرتابل تا آخر اسفند ماه نیز انجام می شود.
*تجهیز خودروهای عملیاتی به کپسول آتش نشانی
وی در خصوص تجهیز خودروهای عملیاتی مناطق به کپسول آتش نشانی تا سه شنبه آخر سال خبر داد و گفت: تمامی ایستگاه های در حال ساخت تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.
عبدالهی از تکمیل ناوگان عملیاتی سازمان آتش نشانی تا اول اسفند ماه خبر داد و گفت: تمامی خودروهای عملیاتی مناطق به کپسول آتش نشانی مجهز می شوند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار