ساعاتی پس از سخنان صریح روز شنبه رهبر معظم انقلاب درباره برخي مسائل سياسي روز، عبدالرضا داوری از حامیان جریان انحرافی با ارسال پيامكي در حاشيه اين سخنان، برداشت‎هاي خاصي را از فرمايشات رهبر انقلاب مطرح كرد که بلافاصله با پاسخ حامد طالبی از فعالین رسانه های ارزشی مواجه شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، ساعاتی پس از سخنان صریح روز شنبه رهبر معظم انقلاب درباره برخي مسائل سياسي روز، عبدالرضا داوری از حامیان جریان انحرافی با ارسال پيامكي در حاشيه اين سخنان، برداشت‎هاي خاصي را از فرمايشات رهبر انقلاب مطرح كرد که بلافاصله با پاسخ حامد طالبی از فعالین رسانه های ارزشی مواجه شد. متن کامل این گفتگو که به یک مناظره محدود پيامكي بدل شد را از نظر می‎گذرانید:
داوری: سخنان امروز رهبر معظم انقلاب درس مهمی برای بولتن نویسان انحراف شناس فارس، مشرق، تسنیم، صراط نیوز، جهان نیوز و. .. دارد. وقتی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب اقدام رییس جمهور در پخش فیلم مستند فاضل لاریجانی و افشای اتهامات اثبات نشده وی خلاف شرع است، طبعا اقدامات سه سال اخیر بولتن نویسان محفلی در سیل اتهام زنی بدون سند و خبرسازی کذب علیه مهندس مشایی و دکتر احمدی نژاد تحت عنوان جریان انحرافی به طور مضاعف خلاف شرع بوده است. لا اقل رییس جمهور یک فیلم دستش بود اما بولتن نویسان چه؟
 
طالبی: آقای داوری، مقاله همین امروزتان (شنبه) در روزنامه ایران را با بیانات آقا بسنجید، بعد برای دیگران نسخه بپیچید. سخن آقا و روی سخن ایشان کاملا صریح و واضح بود و نیاز به تفاسیر انحرافی شما ندارد.
 
داوری: اولا یادداشت من قبل از سخنان رهبری نگاشته و منتشر شد. بدیهی است نظر رهبری فصل الخطاب و حجت است. ثانیا، سوال مرا پاسخ ندادی برادر! اگر اتهام زنی اثبات نشده خلاف شرع است، با کدام حکم اثبات شده مشایی را به لجن کشیده اند؟ تفسیر نکردم، فقط سوال کردم.
 
طالبی: اتفاقا سوالها و جوابهای زیادی وجود دارد که باید خطاب به شما پرسیده و گفته شود. مهم این است که وقتی آقا می گویند ادامه ندهید، با انواع تفاسیر مغالطه آمیز دیگران را متهم نکنید. به نظرم کسانی که پس از سخنان رهبری سریعا شروع به اتهام زنی کردند، صراحتا نفاقشان را در ادعای تبعیت از رهبری نمایان می کنند.
 
داوری: پس با اتمام حجت رهبر انقلاب انشا الله روند اتهام زنی اثبات نشده علیه رییس جمهور و همکارانش تحت عنوان جریان انحرافی را پایان دهید.
 
طالبی: رییس جمهور به ما هو رییس جمهور به عنوان یکی از روسای قوا مورد حمایت ما بوده و هست. حتی در جریان روز استیضاح رسانه ما طرف هیچکدام از دو طرف دعوا را نگرفت، ما فقط از لزوم وحدت حرف زدیم. ولی در این میان اجازه نمی دهیم جریان انحرافی و یا هر جریان دیگری که متهم به خیانت هستند، با زدن نعل وارونه در جایگاه مدعی بنشینند.
 
داوری: اتهام خیانت و انحراف مشایی در کدام دادگاه اثبات شده که شما علیه او افشاگری می کنید؟ این است تبعیت از توصیه شرعی و ولایی رهبرانقلاب؟ بد نیست یک سوزن هم به خودتان بزنید.
 
طالبی: آقا روز 19 دی امسال فرمودند: "از امروز تا روز انتخابات هرکسی احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعا خیانت به کشور کرده است" خوب، آقای احمدی نژاد در روز 15 بهمن (روز استیضاح وزیر کار)  چه کرد؟ نتیجه اینکه حداقل جریان انحرافی متهم به خیانت است. آقا امروز هم به نوعی "  اتهام" خیانت جریان مورد حمایت شما را مورد اشاره قرار دادند و آن اقدام رییس جمهور را کاری بد، نامناسب، خلاف شرع، خلاف قانون و تضییع حقوق اساسی مردم توصیف کردند و تاکید کردند که "فعلا نصیحت میکنم". کلام امام امت کاملا شفاف است.لطفا برای ادامه راه غلط توجیه نتراشید. از امروز با روشن شدن هرچه بیشتر زاویه جریان مورد حمایت شما با خط امام امت، ریزش های جریان انحرافی هرروز بیشتر میشوند و فریب خوردگان راهشان را از جریان مورد حمایت شما جدا میکنند و تا روز انتخابات از جریان انحرافی چیزی جز یک گروهک منحرف و سرخورده باقی نخواهد ماند. این را تاریخ در مورد افراد و گروه هایی که از راه ولایت مطلقه فقیه به انحراف رفتند، به اثبات رسانده است.
 
داوری: چرا طفره میروید؟ تحریک احساسات جامعه را همان استیضاحی کلید زد که رهبر انقلاب آن را کاری غلط نامیدند. اگر اتهام زنی اثبات نشده احمدی نژاد علیه فاضل لاریجانی خلاف شرع و خیانت است، اتهام زنی اثبات نشده علیه مشایی خیانت و خلاف شرع نیست؟
 
طالبی: اگر اقای احمدی نژاد در مجلس آن کار را نمیکرد، هم وزیر دوباره رای اعتماد میگرفت و هم کار غلط مجلس با کمترین هزینه پشت سر گذاشته میشد. ضمنا، اگر لازم بود، آقا این تعابیری که شما از سخنان رهبری تفسیر کرده اید را درمورد رییس مجلس هم به کار می بردند کلام رهبری کاملا دقیق و شفاف است.
 
راستی چرا آقای رییس جمهور امروز (شنبه) بلافاصله پس از سخنان آقا، تبعیتش را اعلام نکرد؟ کاش احمدی نژاد در نامه ای سرگشاده به امام امت اینگونه مینوشت: "محضر مبارک امام خامنه ای؛ مولای من، امر ولاییتان دریافت شد. از اینکه رفتار اینجانب و دیگران سبب تکدر خاطر مبارکتان شد پوزش میطلبم و از پروردگار متعال طلب عفو دارم. فرزندتان؛ محمود احمدی نژاد".
 
آقای داوری، با خود و خدایتان خلوت کنید و بیش از این عزت کشور، مصالح مردم، آبروی امام امت و حتی آبروی خودتان را فدای مطامع گروهی که بعدها تاریخ نشان خواهد داد ابشخورش از کجا بوده، نکنید. شب خوش.
 
داوری: والعاقبه للمتقین. شب خوش.
منبع: رجا نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار