سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: بدون هیچ محروم و مصدومی آماده‌ایم تا پایان لیگ رقابت‌های دیدنی را به نمایش بگذاریم تا در نیم فصل عملکرد ایده‌آلی داشته‌ایم.

اسماعيل تقي پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در نیم فصل دوم عملکرد مطلوبی داشتم پس از 2 باخت متوالی که در رقابت‌ها کسب کردیم تیم با اراده و روحیه‌ی بالایی برای جبران نتایج گذشته آماده شد و به مصاف رقبای خود رفت. زحمات بازیکنان در این روند صعودی اهمیت بسیار زیادی داشت.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز افزود: شهرداری تبریز تنها لیستی است که در طول فصل بازیکن محروم نداشته این نشان از طرز تفکر و منضبط بودن تیم ماست. زیرا ما جوانمردانه در میدان حضور پیدا می‌کنیم و به مصاف رقبای خود می‌رویم.

***بازگشت فولاد ماهان به لیگ سرو سامان می دهد

تقی پور بیان داشت: در صورتیکه شنیده‌هایم در خصوص اقدامات افتخاری برای بازگرداندن فولاد ماهان صحت داشته باشد، آینده‌ی روشنی را برای فوتسال کشور متصور می‌شوم. حضور این تیم به لیگ کمک بسیاری خواهد کرد. زیرا تا زمان حضور این تیم رقابت‌ها با کیفیت بالاتری انجام می‌گرفت و بازیکنان از لحاظ مالی با وضعیت مناسبی رو به رو بودند به دلیل اینکه این تیم‌ها سقف قرار دادها را بالا می‌بردند و دیگر تیم‌ها نیز برای اینکه بتوانند نفرات کلیدی را در اختیار بگیرند مجبور به بالا بردن مبلغ قرار دادها می‌شدند که این موضوع در روحیه بازیکنان و پیش برد مسائل فنی نقش بسزایی داشت.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم تلاش‌ها برای بازگرداندن این تیم به لیگ برتر ادامه پیدا کند تا تیم ملی نیز تحت تاثیر لیگ ارتقاء پیدا کند./مح
برچسب ها: تیم ، شهرداری ، رقبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار