رييس کميته داوران فدراسيون تکواندو گفت: نمي گذاريم بد اخلاقي ها در تکواندو مسري شود و براي مربيان برنامه داريم.

سيروس رضايي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب عنوان کرد: براي سال آينده برنامه ريزي مي کينم تا هر مربي روي نيمکت کوچ قرار نگيرد. در واقع بايد طرحي ارائه شود تا مربيان درجه يک وبا تجربه در ليگ رهبري تيم ها را برعهده بگيرند تا حاشيه ها کمتر شود.

وي در مورد محروميت سرمربي تيم تکواندو حفاري گفت: مصطفي جشن ساز براي سومين با در مسابقات ليگ تکواندو با محروميت روبرو مي شود. وي سال گذشته يک بار و امسال دو بار به دليل توهين به داوران با محرويت مواجه شده است. اين مربي قوانين تکواندو را به خوبي نمي داند و هر بار در ليگ دچار مشکلاتي با داوران مي شود.

رضايي در مورد محروميت جشن ساز در هفته سوم و چهارم ليگ برتر تکواندو باشگاه هاي کشور افزود: اين مربي به داور توهين کرد و با بررسي کميته قضايي حاضر در مسابقات با محروميت روبرو شد. اعتراضات وي باعث حواس پرتي داوران در رقابت ها نيز مي شود و ما نمي توانيم هر بار پاسخگو باشيم.

وي خاطر نشان کرد: تدارکات تيم شهرداري ورامين نيز اعتراضاتي داشت که بعد از توهين و بد رفتاري کادر فني اين تيم از همه داوران عذر خواهي کردند در حالي که مدير تدارکات يک تيم نبايد در مسائل فني دخالتي داشته باشد. مقابل بد رفتاري ها مي ايستسم و اجازه نمي دهيم تا اين بد اخلاقي ها در تکواندو مثل واليبال و بسکتبال باب شود.

رييس کميته داوران ادامه داد: تکواندو ورزش اخلاق مداري است و با اين رفتارها مبارزه مي کند. ما از تيم شهرداري ورامين شکايت نکرديم اما اين حواشي نبايد در تکواندو ادامه داشته باشد.

وي تصريح کرد: در واقع مشکل اعتراضات زياد به داوران از سوي ما است و نبايد اجازه دهيم تا افراد وارد زمين شوند و هر اعتراضي که وجود دارد بايد به صورت قانوني به سازمان ليگ اعلام شود.

برچسب ها: تکواندو ، داور ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار