معاون حقوقي باشگاه استقلال در خصوص شکايت استقلال از سرپرست فجرشهيد سپاسي گفت: به نظر من يک مقام رسمي باشگاه حق ندارد توهمات ذهني اش را به عنوان شائبه تماشاچيان در معرض افکار عمومي قرار دهد.

محسن بزرگي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: عاري سرپرست فجر شهيد سپاسي به صورت تلويحا استقلال را متهم به تباني کرده است همين تهمت ها، خساراتي با به استقلال وارد مي‌کند به خاطر همين از وي به کميته انضباطي شکايت کرديم.

معاون حقوقي باشگاه استقلال اظهار داشت: صحبتهاي مطرح شده توسط عاري تازگي ندارد و افراد ديگر هم اين مسائل را قبلا بيان کردند.

وي گفت: براين اساس يک بار براي هميشه ارکان قضايي فوتبال به صورت جدي و شفاف به اين تهمت هاي وارد شده و بايد به بررسي اين موضوع بپردازند به هر حال مسئولان فوتبال کشور را بايد از فضاسازي بي‌پايه و بي‌اساس نجات دهند.

بزرگي تصريح کرد: بر فرض محال اگر ادعاي فجري ها بر مذاکره استقلال با نظري در نيم فصل درست باشد مگر پيشنهاد به يک بازيکن، منع قانوني دارد؟ توسل به اين موضوعات فضاي فوتبال را غبارآلود مي‌کند و حرکت زشتي است.

معاون حقوقي باشگاه استقلال بيان داشت: باشگاه فجر سپاسي شيراز نبايد ناکامي‌هاي خود را از طريق مشوش کردن ذهن افکار اهالي فوتبال برطرف کند زيرا روش پسنديده‌اي نيست.

وي خاطر نشان کرد: به خاطر اين که اين حرف و حديث‌ها فوتبال را دچار انحطاط نکند، از سرپرست فجر شکايت کرديم و تا روشن شدن و اعاده حيثيت باشگاه استقلال پيگير اين شکايت خواهيم بود./مح

برچسب ها: استقلال ، لیگ ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار