جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از ممنوعيت تردد موتورسيکلت، وانت بار و انواع خودروهاي سنگين در طول تونل نيايش خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ جمال بذرافشان با اشاره به اين مطلب گفت: ورودي شرق به غرب تونل نيايش نيروهاي پليس راهور مستقر شده اند و از ورود اين دست از وسايل نقليه جلوگيري به عمل خواهند آورد.
 
جانشين رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران تاکيد کرد: اگر اين وسايل به داخل تونل وارد شوند برخورد قانوني لازم با آنان صورت خواهد گرفت.
 
وي ادامه داد: سرعت مجاز در تونل حداکثر 60 کيلومتر بر ساعت است و دوربين هاي نصب شده در طول تونل سرعت بيشتر از حد مجاز را ثبت و جريمه خواهند کرد.
 
اين مقام مسئول در پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ خاطر نشان کرد: هم اکنون سه نوع دوربين در طول تونل نصب شده است که از طريق يک نوع دوربين نظارت تصويري به صورت دقيقه اي از سوي مرکز کنترل راهور تهران بزرگ صورت مي گيرد. دسته ديگري از دوربين ها به ثبت تخلفات در طول تونل اختصاص داده شده و نوع ديگري از اين دوربين ها مختص به ثبت تخلفات در خط اضطرار هستند.
 
بذرافشان به استقرار چندين دستگاه جرثقيل در داخل تونل نيايش اشاره کرد و گفت: در صورتي که خرابي و يا تصادفي در سطح تونل اتفاق بيافتد نيروهاي پليس به سرعت در محل حاضر و با کمک جرثقيل هاي مستقر در خط اضطرار اقدام به بازگشايي مسير خواهند کرد. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار