معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني يک وزنه براي نظام است و شخصيت‌هاي برجسته و صاحب نام کشور از وي به عنوان ستون خيمه انقلاب اسلامي ياد مي‌کنند.

"حسن صادقي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره احتمال کانديداتوري "آيت‌الله هاشمي رفسنجاني" در انتخابات آتي رياست جمهوري، اظهار داشت: آيت‌الله هاشمي رفسنجاني يک وزنه براي نظام است و شخصيت‌هاي برجسته و صاحب نام کشور از وي به عنوان ستون خيمه انقلاب اسلامي ياد مي‌کنند.

معاون دبير کل خانه کارگر ادامه داد: به طور قطع آيت‌الله هاشمي رفسنجاني کانديداي انتخابات نمي‌شود و بهتر است که به عنوان پدر معنوي جريان‌ها باقي بمانند.

به گفته صادقي کانديداتوري آیت‌الله هاشمي در انتخابات آتي مي‌تواند کشور را به سمت پيشرفت هدايت کند.

معاون دبير کل خانه کارگر درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي اين تشکل سياسي براي انتخابات چهارمین دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: خانه کارگر در چارچوب اهداف تشکيلاتي خود فعاليت‌هايش را پيش مي‌برد و جلسات ستاد انتخابات ما هم به صورت منظم برگزار مي‌شود.

وي با بيان اين که خانه کارگر تلاش دارد تا "حسين کمالي" را به عنوان کانديداي خود در انتخابات آتي به مردم معرفي کند، درباره ليست شوراهاي اين تشکل سياسي، ادامه داد: در حال حاضر وضعيت شهرها و بخش‌ها را بررسي مي‌کنيم و تلاش داريم تا علي‌رغم وضعيت مدرک‌گرايي به وجود آمده، افرادي با پايگاه‌هاي اجتماعي قوي را به مردم معرفي کنيم.

معاون دبير کل خانه کارگر درباره ارائه ليست مستقل از سوي اين تشکل در انتخابات شوراها، خاطر نشان کرد: تاکنون به جمع بندي براي ارائه ليست واحد و يا ائتلاف با ساير اصلاح‌طلبان نرسيده‌ايم.

انتهای پیام/
برچسب ها: صادقی ، خانه ، کارگر ، کمالی ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار