معاون دبیرکل خانه کارگر کشور گفت: جنس کارگران ما از جنس شرف و ایستادگی در برابر همه هجمه‌ها و تهدیدات است که ضرورت دارد این قشر بیش از وضع موجود حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حسن صادقی دیروز در گردهمایی سراسری خانه کارگر در اردبیل افزود: هر چند جامعه کارگری در یک سال اخیر به دنبال افزایش قیمت‌ها، تورم و نابسامانی‌های اقتصادی بیشترین آسیب‌ها را دیده، اما همچنان در صحنه با قوت و قدرت حاضر بوده و اجازه نداده است، عده‌ای با طمع خود کارگران را اسباب ایجاد تنش و نابسامانی کنند.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری با وجود برخی ضعف‌ها و آسیب‌پذیری‌ها همچنان در صحنه تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی حاضر و آماده است، گفت:‌ مجموعه خانه کارگر به عنوان یک تشکل صنفی غیرسیاسی از حقوق مسلم این قشر دفاع می‌کند، چراکه معتقد است کارگران شریف‌ترین و نجیب‌ترین قشری هستند که بعد از 34 سال تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها همچنان پشتیبان این نظام و آرمان‌هایش هستند.

صادقی با انتقاد از برخی نگرش‌های غلط و تحقیرآمیز جامعه کارگری خاطرنشان کرد: قشری که نبی مکرم اسلام به دستهایشان بوسه می‌زد، قشر شرافتمندی هستند که هرگز خود را آلوده به مسایل حاشیه‌ای و غیراصولی نمی‌کنند.

معاون دبیرکل خانه کارگر کشور منویات مقام معظم رهبری را در حمایت همه‌جانبه از جامعه کارگری یادآور شد و افزود: هر چند ارزش جامعه کارگری در یک دهه اخیر تنزل کرده و توجه چندانی به ارج و قرب آنها نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد بیش از هر زمان دیگر باید در این شرایط، کارگران را حمایتی عملی کرد.

صادقی در ادامه با اشاره بهکاهش قدرت خرید قشر کارگر گفت: آنچه که در این بین مهم به نظر می‌رسد، حمایت جدی است که باید دلسوزان جامعه از این قشر داشته باشند./س

برچسب ها: اردبیل ، جنس ، کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.