دبیر کل جبهه ایستادگی گفت: فرمايشات مقام معظم رهبری ناظر بر شرایط موجود، گذشته و آینده کشور است که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

"حجت‌الاسلام یدالله‌ حبیبی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با بیانات رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری ناظر بر شرایط موجود، گذشته و آینده کشور است که مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.  
 
دبیر کل "جبهه ایستادگی" با اشاره به تذکر رهبر معظم انقلاب به مسئولان مبنی بر به کار نگرفتن رهنمودهای اقتصادی ایشان، بیان کرد: انتقاد رهبری از مسئولان این است که چرا الگوي سیاست‌های اقتصادی کشور  را به درستي به کار نبستند و هشدارهاي ايشان، در ارتباط با مبارزه با فساد  اقتصادي را جدی نگرفتند.  
 
وی تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت بین قوا را نکته راهبردی دانست و افزود: در شرایط فعلی کشور که دشمنان منتظر بروز ضعف از داخل هستند، انشقاق قابل قبول نیست؛ و اگر بین مسئولان اجماع وجود نداشته باشد طبیعی است که نظام آسیب‌پذیر می‌شود، بنابراین همه مسئولان نظام باید وحدت را در نظر داشته باشند.  
 
حجت الاسلام حبیبی با اشاره به التزام قانون اساسی کشور، تاکید کرد: رعایت قانون بر همگان به ویژه سران قوا واجب است، چرا که جامعه بر مدار قانون اداره می‌شود و عدم اجرای قانون تضیيع حقوق مردم است.  
 
دبیر کل جبهه ایستادگی با اشاره به اینکه در شرایط حساس و در آستانه انتخابات قرار داریم و باید هوشیارانه عمل کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم همه با التزام به قانون بر محور میثاق ملی، قانون اساسی، فرمایشات مقام معظم رهبری، اندیشه‌های امام(ه) گرد هم بیایند تا بتوانیم از شرایطی که دشمن با تمام قوا به جنگ تبلیغاتی سیاسی، روانی،‌ اقتصادی به میدان آمده عبور کنیم. 

 انتهای پیام/
برچسب ها: حبیبی ، رهبری ، معظم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار