دبير کل جبهه ايستادگي گفت: انتخابات اخير مجلس نهم نشان داد که تفکر اصولگرايي به قوت خود باقي است و مردم تفکري که معتقد به مباني نظام جمهوري اسلامي بود را انتخاب کردند.

يدالله حبيبي دبيرکل جبهه ايستادگي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به فعاليت‌هاي اخير جريان اصلاحات براي دامن زدن به برخی اخلافات در جبهه اصولگرایان اظهار داشت: همه مي دانيم که نه تنها هيچ رخوتي در تفکر اصولگرايي ايجاد نشده بلکه انتخابات اخير مجلس نهم نشان داد که تفکر اصولگرايي به قوت خود باقي است و مردم تفکري را که معتقد به مباني نظام جمهوري اسلامي بود، انتخاب کردند.

حبيبي خاطرنشان کرد: مردم يک نگاه اصلاح طلبانه به جريان اصولگرايي دارند، پس اصولگرايي نبايد از نگاه اصلاح طلبي بي نياز باشد تا اصلاحات نتواند از اين موقعيت براي اظهارات بي اساس استفاده کند.

وي افزود: اصولگرايان بايد در روش ها، استراتژي ها و گفتمان بازتعريف داشته باشند تا به حد مطلوبي از تفکر اصولگرايي برسند و قطعا اصولگراياني که به دنبال باز تعريف در روش ها و غنيمت شمردن فرصت هاي مديريتي کشور باشند، مورد انتخاب مردم قرار مي گيرند و اصلاح طلبان نيز از اظهارات مخرب براي تضعيف چهره اصولگرايي نتيجه اي نخواهند گرفت.

دبير کل جبهه ايستادگي با اشاره به تلاش اصلاحات براي به دست آوردن کرسي رياست جمهوري يازدهم خاطرنشان کرد: يک جريان سياسي شکست خورده مثل اصلاحات براي بازيابي هويت خود درصدد تضعيف چهره مقابل يعني اصولگرايي بر آمده است.

وي با بيان اينکه گروه هاي افراطي اصلاحات، زماني که بر مسند قدرت بودند مباني انقلاب و رهبري را زير سؤال بردند، تصريح کرد: اما مردم با تدبيرشان اين جريان را طرد کردند و نشان دادند که اين جريان، جريان مرده اي است مگر در زماني که بتوانند تحليل درستي از جامعه داشته باشند و به اظهارات بي اساس پايان دهند.

حبيبي خاطر نشان کرد: البته تمامي درها را نبايد به روي اصلاحات بست بلکه طيف معتدلي از اين جريان رويکرد مثبتي به نظام دارند و بايد با حفظ اصول به اين طيف فرصت داده شود تا با رويکرد جديدي در چهارچوب قوانين وارد عرصه فعاليت هاي سياسي کشور شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار