رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی تصريح کرد: سردار حسن شاطری، مهاجر مسافری بود که پس از سال‌ها دوری از معشوق و معبود خود، سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار "غلامرضا جلالی" رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی که به مناسبت شهادت "سردار حسن شاطر ی" رییس ستاد بازسازی جنوب لبنان منتشر شد با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا که:" امروز، به فضل همین شهادت‌ها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است" آورده است ؛ درخت تناور باور را هر روز زخمه‌ای می‌زنند و شاخه‌ای از آن می‌کَنند، دستان پلیدی که قصد خشکاندن این شجره پاک را دارند! نمی‌دانند به خواست الهی جز هرس این تناور درخت و پربارتر کردن شاخه‌های آن، از عداوت چیزی نصیب‌شان نمی‌شود.

در قسمتی دیگر از پیام آمده است: شهادت تبلوری از عنایت خداوندی و اجری بر مجاهدت‌های مخلصانه است. عنایت و اجری که فقط مشمول حال شهید نمی‌شود، بلکه دایره گسترده‌ای از جامعه را به فیض رحمت الهی می‌رساند چرا که شهادت چراغ هدایت برای ملت هاست و خون شهید نهال آرمان‌های الهی را مستحکم می‌دارد،شهیدانی که نام و مرامشان پر افتخار بر فراز قله رفیع ولایت‌مداری و استواری به اهتزاز در آمده است و آرمان‌های والا و مقدس انقلاب، قرین  اراده‌های ایمانی ایشان تجلی یافته است. بندگان مخلص و پاک‌نیتی که اقتدار و سرافرازی اسلام را با قطره قطره خون مطهر خود  رقم زدند تا جهانیان از طنین فریاد تکبیرشان به باور حقیقت اسلام برسند و عدالت‌طلبی را در قامت ملت ایران به نظاره بنشینند.

این جریان بالنده که از خون شهدا به ثمر رسید، شجره ی طیبه‌ای‌ است که ریشه در دینداری و ولایت‌پذیری دارد و به ثبات قدم آحاد جامعه اسلامی تا غایت استقرار دولت کریمه حضرت حجت (عجّل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) خواهد یافت. از این منظر شهادت؛ آینه ی روشن پیروزی نهضت‌های مردمی جهان می‌شود و نماد اندیشه ی استکبارستیزی در عالم می‌گردد.

در خاتمه پیام چنین آمده است: هیچ‌ ملتی‌ و كشوری‌ بدون‌ مجاهدت‌ بهترین‌ فرزندانش‌ نتوانسته‌ است‌ از شر سلطه‌ی‌ بیگانگان‌ كه‌ زشت‌ترین‌ خفت‌ و خواری‌ برای‌ یك‌ ملت‌ است‌، خود را نجات‌ دهد، شهید سردار حسن شاطری مهاجر مسافری بود که پس از سال‌ها دوری از معشوق و معبود خود، سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت؛ رزمنده بین الملل اسلامی و مبارزه با صهیونیسم  از قرارگاه حمزه سیدالشهداء که خستگی را خسته کرد، عاشقی که با همتی بلند آغاز به بازسازی خرابه‌ها‌ی لبنان کرد و تمام این خرابه‌ها را یکی پس از دیگر بهتر از گذشته آباد کرده، واژه ایثار و انسان دوستی را مبهوت خود ساخت، او از قافله شهيدان بود كه در انتظار لقاء محبوب خويش لحظه‌شماري مي‌كرد و سرانجام به وصال رسيد، این عالی‌ترین مقام، مبارکش باد که بایسته و سزاوار چنین مرتبه‌ای بود. امید که به فضل الهی یاد شهیدان موجب تجدید عهد هم‌نسلان آنان و منشاء خیر، بصیرت و حرکت برای نسل‌های جوان باشد.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار