ستاد مردمي بزرگداشت سرداران شهيد جهان اسلام در بيانيه‌اي تصريح کرد: حاج حسن شاطري مجاهدي نستوه و عابدي عالم بود که بيش از سه دهه از عمر شريفش را وقف خدمت به گسترش اسلام ناب محمدي کرد و لحظه‌اي از تلاش براي به اهتزاز درآوردن پرچم حق‌طلبي انقلاب اسلامي غافل نشد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، متن بيانيه ستاد مردمي بزرگداشت سرداران شهيد جهان اسلام به مناسبت شهادت سردار "حاج حسن شاطري" به شرح زير است:

بسم رب الشهدا و الصدقين

بار ديگر دستان جنايتکار صهيونيست‌هاي ظالم به خون سربازي ديگر از لشکريان آخرالزماني پيامبر خاتم(ص) آغشته شد و اين بار کوته‌فکران و جاهلان متمسک، در لواي نوادگان شمر و يزيد ملعون، جنايتي ديگر در سرزمين‌ شام رقم زدند.

سردار خستگي‌ناپذير سپاه اسلام، حاج حسن شاطري مجاهدي نستوه و عابدي عالم بود که بيش از سه دهه از عمر شريفش را وقف خدمت به گسترش اسلام ناب محمدي نمود و لحظه‌اي از تلاش براي به اهتزاز درآوردن پرچم حق طلبي انقلاب اسلامي غافل نشد.

شهيد شاطري از شهداي جهان‌وطني بود که خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام را جنوب لبنان مي‌دانست و سال‌هاي پاياني حيات طيبه‌اش را وقف خدمت به محرومين آن سامان نمود.

"مهندس حسام" نامي بود که لبناني‌ها براي او برگزيده بودند و در اين ميان تفاوتي بين شيعه و سني و مسيحي نبود. جاده، پل و خانه‌هايي که به همت بلند اين شهيد در لبنان بنا شد، هديه‌اي براي تمام لبناني‌ها بود.

صهيونيست‌هاي غاصب و عوامل تروريست آن‌ها هم به خيال خام خود به درستي او را به عنوان يکي از استوانه‌هاي مقاومت اسلامي در منطقه شناسايي نموده و به شهادت رساندند تا گامي در تضعيف جبهه مقاومت بردارند، اما همچون هميشه تحليل‌هايشان غلط از آب درآمده و خون اين شهيد درخت تنومند مقاومت اسلامي را که ثمرات آن را جهانيان در غزه، لبنان و سوريه به نظاره نشسته‌اند، آبياري خواهد کرد.

همان‌گونه که دبير کل مومن و مجاهد حزب الله لبنان پس از شهادت اسطوره مقاومت اسلامي شهيد حاج عماد مغنيه فرمود «اگر چه عماد مغنيه به شهادت رسيد، اما هزاران سرباز و مجاهد شجاع راه او را ادامه خواهند داد». جالب آن که شهادت حاج حسن شاطري مصادف شده با پنجمين سالگرد شهادت حاج عماد مغنيه که او نيز توسط دستان صهيونيستي بيرون آمده از آستين مزدوران سلفي و وهابي‌هاي مرتجع در سرزمين پربلا، شام، به شهادت رسيد.

ستاد مردمي بزرگداشت سرداران شهيد جهان اسلام ضمن عرض تبريک و تسليت شهادت اين سرباز راستين و جان بر کف به محضر قطب عالم امکان مهدي صاحب الزمان(عج)، فرمانده کل قوا حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي، عموم مردم شهيدپرور ايران، خانواده شهيد و حاميان جبهه مقاومت اسلامي در سراسر ايران، اعلام مي‌دارد همچون گذشته سربازان ولايت آمادگي دارند با اشاره ولي امرشان براي هميشه طومار رژيم غاصب و کودک‌کش صهيونيستي و اذناب آن را در هم پيچند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: بیانیه ، رژیم ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار