شهردار منطقه 8 از اجرای طرح آماده سازی بوستان های سطح منطقه در ایام نوروزی خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شادالوئی با اعلام این خبر گفت: بستر سازی استفاده از فناوری های نوین بهسازی و افزایش کیفیت داشته های موجود و پرهیز از عملیات عمرانی غیر مؤثر در طرح استقبال از بهار می تواند رضایتمندی وسیع شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه های معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 8 گفت: روکش، آسفالت، مرمت انهار، مرمت جداول، بازپیرایی کارگاه های ساختمانی در طرح استقبال از بهار است.

وی افزود: غبارروبی مساجد، پاکسازی برچسب ها و پوسترها از جداره های شهری، رنگ آمیزی و شستشوی نماها، پاکسازی و نظافت گاردریل ها، جداول و المان های ترافیکی از برنامه های معاونت امور شهری شرق تهران در اجرای طرح استقبال از بهار است.

وی ادامه داد: در راستای مناسب سازی معابر جهت تردد آسان معلولان و جانبازان و ایمن سازی معابر و مسیر عبوری معلولان و جانبازان در سطح محلات مناسب سازی می شود.

وی با اشاره به برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 8 ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی در شرق تهران، مراسم روز درختکاری در مدارس، مراسم یادبود پنجشنبه آخر سال، بازدید از زنان سرپرست خانواده، گرامیداشت سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی نصب بنرهای فرهنگی و اجرای طرح سفره طبیعت به مناسب روز طبیعت در طرح استقبال از بهار است./ز

برچسب ها: بوستان ، بهار ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار