نشست کمیته جوانان با رئیس فدراسیون برگزار شد که در این جلسه اعضا به بررسی برنامه های کمیته جوانان پرداختند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، میرشاد ماجدی سرپرست کمیته جوانان گفت: این جلسه که با حضور کفاشیان، محمد نبی، محصص، معینی، دوستی مهر و بنده برگزار شد درخصوص قراردادهای مربیان، انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان و حضور تیم های ملی در تورنمنت های مختلف و برنامه های آن به بحث و بررسی پرداختیم.

وی در خصوص معیارهای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان گفت: سوابق کاری، تحصیلات، شناخت جامعه فوتبال از سرمربی مورد نظر، سوابقی که در 5 سال گذشته مربی مورد نظر داشته، از معیارهایی است که مد نظر کمیته جوانان و فدراسیون فوتبال است.

وی در ادامه در خصوص برنامه های تیم های ملی و حضور در تورنمنت های مختلف بیان کرد: یکی از مشکلاتی که کمیته جوانان با آن رو به روست، نزدیکی مسابقات تیم های ملی پایه است. تیم ملی زیر 17 سال به سرمربیگری دوستی مهر به جام جهانی امارات می رود. درست 11 روز قبل از مسابقات جام جهانی امارات، تیم زیر 16 سال به سرمربیگری قنبرپور به مسابقات مقدماتی آسیا می رود و در حین برگزاری مسابقات جام جهانی رقابتهای مقدماتی جوانان آسیا آغاز می شود. قصد ما این بود که از تجربیات علی دوستی مهر در تیم های پایه استفاده کنیم.
 
اما متاسفانه به دلیل تداخل بازیها و نزدیک بودن آنها نمی توان کمکی به تیم های ملی کرد. یکی از اهداف کمیته جوانان این است که سرمربیان تیم ها از تجربیات بالای دوستی مهر استفاده کنند. دوستی مهر مربی است که نمی توان به راحتی از نام او و تجربیاتش گذشت. ما از وی خواستیم تا نگاه ویژه ای به تیم 16 سال داشته باشد اما به دلیل تداخل بازیها، این سرمربی تمام فکر و ذکرش به تیم 17 سال است و نمی توان از او کمکی گرفت.

سرپرست کمیته جوانان در ادامه افزود: از دیگر مواردی که در این نشست مطرح شد حضور تیم ها در تورنمنتهای مختلف بود. تیم زیر 16 سال در تورنمنت ایتالیا که با حضور تیم های برتر جهان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.تیم ملی زیر 17 سال به عراق می رود و تیم ملی زیر 14 سال خود را برای رقابتهای مقدماتی زیر 14 سال که به میزبانی مشهد برگزار می شود؛ خود را آماده می کند.

ماجدی در پایان گفت: با پوشش دادن تیم ها و اجرای برنامه های آنها قصد داریم تا فوتبال پایه را در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار