مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: طرح آمایش سوانح در شهرهای حادثه‌خیز استان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،یحیی زینالپور بر اجرا و بازخورد سنجی برنامه‌های اصولی و مدون این جمعیت تاکید کرد و اظهار داشت: حرکت جمعیت هلال‌احمر استان بر اساس چارتی 5 سال برنامه‌ریزی و حرکت بر اساس برنامه‌های کارشناسی شده از اهداف جمعیت هلال‌احمر استان است.

وی به تاثیر برنامه‌ریزی اصولی بر بهبود نتایج و تاثیر در روند اجرایی شدن اهداف اشاره کرد و افزود: هلال احمر آذربایجان‌غربی با تلاش در همه زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی آمادگی دارد وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد و به مردم استان ادای دین کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی به طراحی و آماده سازی نقشه راه با تمام معیارهای مورد قبول از لحاظ اصول و مبنایی برنامه‌ریزی تاکید کرد و افزود: این نقشه راه برای پاسخگویی به سوانح مختلف در آینده طراحی شده است.

وی بخش اول این نقشه راه را برنامه‌ریزی بر اساس اهداف هلال احمر عنوان کرد و اظهار داشت: در این برنامه‌ریزی،استراتژی و انواع فعالیت‌ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر جمعیت هلال احمر استان گنجانده شده است.

زینال‌پور به طراحی برنامه آمایش سوانح اشاره کرد و افزود: طرح آمایش سوانح بیش‌تر برای شهرستان‌هایی مطرح است که حادثه خیزتر هستند و احتمال خطر برای آن‌ها بیشتر است.

وی به آمادگی تمامی نیروها و امدادگران هلال احمر استان به صورت 24 ساعته هم اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت بروز حوادثی نظیر زلزله و سیل در اقصی نقاط کشور و حتی در نقاط مختلف جهان، کماکان با تمام توان در صحنه حاضر خواهیم بود.
برچسب ها: سوانح ، آذربایجان ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.