مأموران انتظامی شهرستان رودبار در یک عملیات ضربتی، 84 کیلوگرم حشیش کشف و سه قاچاقچی را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار به منظور انجام ماموریت و برخورد با سوداگران مرگ در محور اسلام آباد ـ زهکلوت اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.

مأموران انتظامی هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری سمند دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به هشدار پلیس بر سرعت خودرو افزود و از ایست و بازرسی پلیس متواری شد.

مأموران انتظامی در پی فرار این خودرو بلافاصله در یک عملیات تعقیب و گریز موفق شدند، سواری سمند را توقیف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 84 کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش که در صندوق عقب آن جاسازی شده بود را کشف کرد، در این عملیات یک دستگاه سواری پژو نیز که خودروی حامل مواد مخدر را همراهی می‌کرد، شناسایی و توقیف شد.

پس از پایان عملیات سه قاچاقچی، دو دستگاه خودرو و محموله مواد مخدر تحویل دستگاه قضایی شدند.
برچسب ها: موادمخدر ، کشف ، حشیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسين قرباني
۱۱:۳۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
ازتلاش ماموران زحمت كش نيروي انتظامي بخصوص پاسگاه انتظامي منجيل دركشف موادمخدر تشكر ميكنيم و انتظارداريم كه پاسگاههاي ديگر درسطح استان گيلان هم مثل پاسگاه منجيل عمل نمايندتا هيچ قاچاقچي مواد مخدر به خود اجازه ندهد تابازندگي جوانهاي اين مرزوبوم بازي نمايد.