با حضور استاندار مرکزی، شهردار، اعضای شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اراک بهره‌برداری از ۱۷ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،استاندار مرکزی با اشاره به اینکه امروز اراک به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و می‌رود تحولات بزرگی را پشت سر بگذارد، افزود: اجرای عملیات ساخت پنج زیرگذر در اراک با اعتباری بالغ بر یکصد و چهل میلیارد ریال و قرار گرفتن احداث پل ولی آباد، رو گذر به سمت فرودگاه، زیرگذر به سمت فراهان و زیر گذر جلوی بازار در برنامه، عزم جدی مسئولان این شهر برای تحولات عظیم، رفاه و آسایش مردم اراک را نشان می‌دهد.

علی‌اکبر شعبانی‌فرد با بیان اینکه هم اکنون شهر اراک دارای ۶۰۰ هزار نفر جمعیت است که تقویت زیرساخت‌های شهری در این شهر از ضروریات است، گفت: شهرداری در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها نیازمند مشارکت مردم است چرا که ایجاد تحول اساسی در زیرساخت‌های بنیادین شهر اراک در سایه تعامل تمامی بخش‌ها و مشارکت مردم امکان پذیر است.
شعبانی‌فرد اظهار داشت: همانگونه که ملت ایران در صحنه‌های مهم و سرنوشت‌ساز کشور موجب افتخار و عزت ایران اسلامی شده و می‌شوند، مسئولان و مدیران نیز وظیفه دارند بهترین خدمات را به این مردم که در دنیا نظیر ندارند، ارائه دهند.
قربانی شهردار اراک نیز افتتاح این پروژه‌ها را خدمت کوچکی از سوی مجموعه شهرداری اراک برای رفاه حال همشهریان عنوان کرد و گفت: شهرداری اراک برنامه‌های بزرگی برای تحول بنیادین در شهر اراک دارد که بعضی از این پروژ‌ه‌ها در حال اجرا هستند./ا
برچسب ها: عمران ، اراک ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.