سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شيراز گفت: مصطفی نظری مهاجم تیم ما، دیروز یک موقعیت گلزنی را به هدر داد که اين موضوع برای تماشاگران ما یک شائبه ایجاد کرد.

محمد عاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: مصطفی نظری در نیم فصل بازيکن مدنظر تیم فوتبال استقلال بود. تیم ما هم دیروز با استقلال بازی داشت. به خاطر همین تماشاگران ما بعد از عدم گلزنی نظری، این شائبه برایشان ایجاد شد که نظری دلش با استقلال است به همين دليل به آبي پوشان گل نزد.

وي تصريح کرد: برخي از رسانه هاي خبري به اشتباه از قول من کلمه " پشت پرده " را منتشر کرده اند که بايد در اين خصوص بگويم اين حرف ها کذب محض است و من به هيچ عنوان کلمه پشت پرده را به کار نبرده ام.

سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در ادامه بیان داشت: نظری بازیکن بزرگی است و تماشاگران توقع به جا از وی دارند تا برای تیمش گل بزند، همچنين این مهاجم باید برای تیمش دل بسوزاند نه ديگر تيم ها.

وي در خصوص خداحافظی نظری با تماشاگران شیرازی گفت: نظری با تماشاگران قرارداد نبسته که با آنها خداحافظی می کنند. این مهاجم تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و باید در تیم فجر بماند.

عاري بیان داشت: جعفری، مدیر عامل تیم قرار است امروز در مورد مسایلی با بازیکنان صحبت کند. بازیکنان باید هوشیار باشند و امتیازات را به راحتی از دست ندهند چرا که اگر در چند بازی آینده بازنده باشیم جزو تیم های فانوس به دست قرار می گیریم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار