هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری 4 دیدار در روز جمعه 20 بهمن و 4 دیدار در روز شنبه 21 بهمن پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال کشور در روز جمعه 20 بهمن تیم های تراکتور- ملوان، فولاد خوزستان- ذوب آهن، سپاهان – نفت آبادان، استقلال- راه آهن و در روز شنبه 21 بهمن ماه نفت تهران – پرسپولیس ، داماش گیلان- فجر شهید سپاسی، آلومینیوم هرمزگان- پیکان قزوین، سایپا البرز – مس کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

** تراکتورسازي یک  - ملوان صفر

در یکی از بازی های هفته 25، تیم تراکتور سازی تبریز که هم اکنون با 43 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد به مصاف ملوان 35 امتیازی رده هفتی جدول می رود این بازی در روز جمعه 20 بهمن ماه در ساعت 15.30 در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد که تراکتور سازی تمام تلاش خود را برای بازگشت به رتبه اول جدول خواهد کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده تیم داوری: محمد رضا اکبریان، محسن  - مهدی الوندی- جمشید دانش مهر است ناظر بازی نیز یدا... سلیمانی خواهد بود.


** فولاد خوزستان2- ذوب آهن 1

در هفته بیست و پنجم لیگ، تیم فولاد خوزستان که با 42 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم پایین جدولی ذوب که با 22 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد می رود شاگردان فرکی در این بازی برای رسیدن به صدر جدول و حداقل کسب سهمیه آسیا مقابل شاگردان کاظمی قرار می گیرند قضاوت این بازی بر عهده ی تیم داری محسن قهرمانی- محمد رضا ابوالفضلی- حمزه سلیمی- محمد حسین زاهدیفر است و نظارت آن بر عهده جواد تقی پور خواهد بود.

بازي راس ساعت 15:30 آغاز شد.

در دقيقه 9  بازيکنان فولادي گل به خودي زدند و ذوب آهن به راحتي به اولين گل خود دست يافت.
ولی در پایان 90 دقیقه فولاد موفق شد با به ثمر رساندن 2 گل به پیروزی در این بازی دست یابد.

** استقلال یک  – راه آهن صفر

یکی از مهم ترین دیدار های این هفته رودرویی استقلال صدر نشین مقابل راه آهن 33 امتیازی است که در حال حاضر در جایگاه نهم جدول قرار دارد در روز جمعه در ورزشگاه آزادی در ساعت 15.30 برگزار خواهد شد این بازی از هیجان خاصی برخوردار خواهد بود زیرا در نیمکت دو تیم مربیان با تجربه ای قرار دارند و هر کدام انگیزه ای خاص برای برد این بازی خواهند داشت استقلال برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و راه آهن برای بالا آوردن جایگاه خود تلاش خواهند کرد.

استقلال در این فصل از خط دفاعی خوبی برخودار بود و تا این جای کار خوب عمل کرده است و این کار را برای راه آهن سخت می کند اما دایی و شاگردانش نیز بازی های خوبی را به نمایش گذاشتند و تا الان با یک بازی کمتر از استقلال بد کار نکرده اند و باید دید در این بازی هر دو تیم چه خواهند کرد.
قضاوت این دیدار را تیم داوری محسن ترکی،  حسن کامرانی ، حسین طالقانی و حسن اکرامی بر عهده خواهند داشت و ناظر این بازی حیدر شکور است.
اسامی بازیکنان نیز به شرح زیر است :
رحمتی - حمودی - صادقی - عمران زاده - بیک زاده - ساموئل - ساماچو - محمدرضایی - حاتمی - موسوی و اکبرپور برای استقلال و محمدی - عبدی - کریمی - قربانی - عباس فرد - حسینی - اشوبی - عالیشاه - زارعی و کفش گر برای راه اهن به میدان می روند.
از حواشی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
مسیرهای منتهی به استادیوم پرتردد است .
تماشاگران استقلال در هر سنی با در دست داشتن پرچم ابی وارد استادیوم شدند .
کاپیتان مهدی رحمتی به همراه سایر بازیکنان قبل از حضور در زمین با علی دایی خوش و بش کردند و بازیکنان نیز متعاقبا از امیر قلعه نوعی برای حضور در زمین اجازه گرفتند.
پژمان منتظری - حیدری - جباری - مجیدی - برهانی در لیست 18 نفره حضور دارند اما جواد نکونام در این لیست حضور ندارد و از جایگاه ویژه بازی را نظاره گر است .
 کی روش - طالب لو و فنونی زاده نیز وارد استادیوم شدند.
شعار تماشاگران علیه کی روش به خاطر حضور نداشتن رحمتی در تیم ملی
پایان بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل
حضور فرهاد مجیدی در دقیقه 70 بازی در زمین و گل زنی سریع او
همچنین مجیدی حاضر به قبول بازوبند کاپیتانی از مهدی رحمتی نشد.
این بازی در پایان با همان تک گل فرهاد مجیدی و به سود استقلال به پایان رسید.
** سپاهان  3   – نفت آبادان   صفر

 در بازی دیگر  هفته بیست و پنجم لیگ روز جمعه 20 بهمن  ماه سپاهان 41 امتیازی که در جایگاه  چهارم جدول قرار دارد با یک بازی  کمتر از نفت آبادان رده هفدهمی جدول به مصاف هم خواهند رفت این بازی در ورزشگاه  فولاد شهر اصفهان  در ساعت 15:30 برگزار خواهد شد سپاهان قطعا این بازی موقعیت میزبانی خود استفاده خواهد کرد تا به بالای جدول برسد و بتواند جزو سه تیم سهمیه ای آسیا باشد و هم از قهرمانی فصل پیش خود  دفاع کند ولی نفت آبادان نیز چیزی برای از  دست دادن ندارد و در این بازی تمام تلاش  خود را برای یک بازی  هجومی  انجام خواهد داد با توجه به تغییراتی  که در این تیم انجام شده  و آمدن مربی نا آشنا در نیمکت این تیم با دید بازیکنان کادر فنی چطور عمل خواهند کرد.

در دقيقه 21 بازي اولين گل توسط امين جهان عاليان وارد دروازه نفت آبادان شد و در پایان بازیکنان سپاهان با به ثمر رساندن 2 گل دیگر تیم برتر میدان لقب گرفتند.

بازي هاي روز شنبه 21 بهمن
 
** نفت تهران- پرسپولیس

 یکی دیگر از بازی های حساس هفته  بیست و پنجم بازی نفت تهران رده پنجمی با پرسپولیس است که 33 امتیاز  با یک بازی کمتر در رده یازدهم  جدول  قرار دارد این بازی در ساعت 15:30 روز شنبه در ورزشگاه آزادی  برگزار می شود.
 
نفت تهران این روزها خوب نتیجه می گیرد و بازی های زیبای ارائه می دهد ابراهیم زاده و یارانش تمام تلاش خود را برای رسیدن به جایگاه  بالای  جدول انجام خواهند داد اما در طرف دیگر  پرسپولیس این روزها با توجه به تغییراتی که در کادر فنی پیش آمده از آمادگی  نسبتا خوبی برخوردار است و نتایج نسبتا خوبی  را برگزار کرده و بازکنانش از آمادگی و انگیزه  خوبی برخوردارند  زیرا برای به دست آوردن دل هواداران  کم کردن  انتقادات برای پیروزی  وارد زمین می شوند.
 
** داماش گیلان – فجر سپاسی

 در روز شنبه 21 بهمن ماه داماش رده سیزدهمی جدول با فجر رده هشتمی به مصاف هم خواهند رفت این بازی در ساعت 15:30  به میزبانی داماش درخشان و بازیکنانش برگزار خواهد شد.

داماش برای رهایی از بحران و ماندن در لیگ برتر به میدان می آید از امتیاز میزبانی و هوادارانش قطعا برای برد دراین بازی استفاده خواهند کرد.

** آلومینوم  هرمزگان- پیکان

 در روز شنبه 21 بهمن  ماه در ساعت 15:30 بهمن ماه  آلومینوم هجدهمی و پیکان شانزدهمی روبروی هم قرار خواهند گرفت.

 این بازی می تواند جزو بازیهای  زیبای این هفته  باشد زیرا هر دو تیم برای ماندن در لیگ  به مصاف هم خواهند رفت و انگیزه بالایی خواهند داشت و یکی دیگر از مواردی که باعث جذابیت این بازی می شود رودرویی دوباره کریمی و میثاقیان در لیگ برتر است.

** سایپا- مس

 شنبه 21 بهمن در ساعت 15:30  دو تیم میانه جدولی- سایپا با رتبه دوازدهم و مس با رتبه دهم به میدان می روند، میزبان این بازی سایپا البرز خواهد بود هر دو تیم در این بازی برای کسب نتیجه پیروزی و سه امتیاز وارد زمین می شوند زیرا امکان جابه جایی جایگاه در جدول بسیار وجود دارد امتیازات به هم نزدیک هستند و نتیجه های پایین جدول قطعا برای نیافتادن و ماندن در لیگ نتایج  خوبی را کسب خواهند کرد./مح
برچسب ها: فوتبال ، لیگ ، برتر ، دوئل ، ژنرال ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار