"قطحی‌‌نور" دوران تاریک زندگی و رسیدن من به خدا را نشان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ نشست کنسرت "قحطی‌نور" کاری از "امین حیایی" امروز در تالار وحدت و در جمع خبرنگاران برگزار شد و این بازیگر در خصوص محور و موضوع تئاتر و کنسرت موزیکال خود گفت: ذهنیت نمایش "قحطی‌نور" را 10 سالی است که با خود مرور می‌کنم و منشاء این اتفالق از خود من سر‌چشمه می‌گیرد.
وی ادامه داد: دورانی از زندگی خود را در سیاهی و تاریکی و بدون هیچگونه شناختی از پروردگارم به سر بردم.
این بازیگر با اشاره به این مطلب که بخشی از عمر خود را در تاریکی به سر برده، اظهار داشت: اعتقادات من کامل نبوده و زمانهای بسیاری را با توجه به هوای نفس زندگی کردم.
وی با اشاره به فوت خواهر خود در سن 22 سالگی ابراز داشت: خواهرم در سن 22 سالگی و بر اثر سرطان درگذشت و عذاب وجدان همه زندگی و وجود مرا فرا‌گرفت که شاید به دلیل اعتقادات سستم، خواهرم از من گرفته شده است.
"حیایی" در خصوص گذراندن یک دوران بحرانی، افزود: در برهه‌ای از زمان به فکر فرو رفتم و بازی در هر اثری را رد کردم و فقط به خداوند و وجود او فکر و مطالعه پرداخته و در آن دوران خیلی‌ها از من رنجیدند.
بازیگر نقش "کریم"  در "کلاه‌پهلوی" ادامه داد: دچار بحران روحی شدیدی بودم و به جبران آن دوران و با مطالعه، مسیر زندگی و ایدئولوژی من عوض شد و در آن دوران برای مدتی همسرم و دوستانم همگی مرا رها کردند و فقط توکل من به خدا بود.
"حیایی" تصریح کرد: حس جهان‌بینی در من بوجود آمده و شروع به پرسشهایی در خصوص دنیا از خود کردم.
این بازیگر اظهار داشت: فهمیدم که چون اهریمن به خداوند سجده نکرد، دنیا دچار درگیری و بحران بزرگی شد و من همه اتفاقات و جنگ بین مردم را به این دلیل می‌دانم.
"حیایی" افزود: به دنبال لحظه‌ای هستم که اهریمن را از پا درآورم و در این تئاتر موزیکال و با خواندن اشعار متفاوتی در این گفتگو می‌کنیم.
وی در خصوص مدت زمان تمرین گروه گفت: این تئاتر از بخشهای، کلیپ، فرم نمایشی و آواز تشکیل شده و حدود هشت ماه از آغاز به کار تیم 100 نفره ما می‌گذرد.
این بازیگر در خصوص انتخاب تالار وحدت برای اجرای خود، ابراز داشت: انتخاب اول من برج میلاد بود که وقتی کار من دیده و درباره آن صحبت شد، تالار وحدت را به دلیل معماری خاص و نورش مناسب‌تر برای اجرای کار دیدند.
"حیایی" با اشاره به کمک ارگانهای دولتی برای اجرای این تئاتر افزود: تا این لحظه از هزینه شخصی خود استفاده کردم و پولی را از ارگانی دولتی دریافت نکرده‌ام.
وی ادامه داد: همه هدفم نزدیک کردن مردم به خداوند بوده و حاضرم همه زندگی و مالم را نیز در این راه بدهم.
این بازیگر در خصوص تیم حرفه‌ای خود اظهار داشت: من با یک تیم حرفه‌ای مشغول به کار هستم و امیدوارم این فکر که بازی در قلاده‌های "طلا" باعث دادن تالار وحدت به این نمایش شده را همگان فراموش کنند.
"حیایی" در خصوص دور بودن خود از سیاست گفت: من بازیگرم و متعلق به مردم کشورم هستم و در طی 22سال فعالیت و بازی در بیش از 70 اثر سینمایی، نمی‌دانم چرا ایراد به حضورم در این فیلم سینمایی بسیار گرفته می‌شود.
وی ادامه داد: خداوند پشت من بوده و در هر مرحله‌ای از اسم و اعتبارم استفاده کرده‌ام.
"حیایی" در خصوص قیمت بلیت‌های این تئاتر اظهار داشت: سقف 50 هزار تومان و 30 تا 35 هزار تومان را برای ردیفهای دیگر در نظر گرفته‌ایم تا همه مردم به دیدن این نمایش آیند.
وی افزود: من به دنبال ثابت کردن چیزی نیستم و به عنوان یک بازیگر متعلق به مردم بوده و در صورت موفقیت تور خارج از کشور راهم خواهم داشت.
این بازیگر به هزینه‌های خرج شده، گفت: تمام هزینه‌ها را از خودم پرداخت کردم و هنوز دستمزد خیلی‌ها را پرداخت نکرده و فقط 185 میلیون تومان دستمزد گروه موسیقی می‌شود.
بازیگر فیلم سینمایی "کما"  افزود: در صورت موفقیت و توکل به خداوند تصمیم دارم که این اثر را برای دانشجویان و خیریه نیز برگزار کنم.
"حیایی" گفت: تصمیم دارم همه مردم را با تئاتر و سینما آشتی داده و همه را بیشتر به خداوند نزدیک کنم.
وی خاطر نشان کرد: در صورت موفقیت تور را به کشورهایی می‌برم که فضای تالار را داشته باشند و اتریش اولین انتخاب من است.
"حیایی" تصریح کرد: در سایت سی‌گذر بلیط‌ها پیش‌فروش می‌شود و تئاتر به امید خدا از 3 الی 12 اسفند سال جاری در تالار وحدت روی صحنه می‌رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.