سامانه MIS در شهرک‌های صنعتی کشور راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، جانشین معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با راه اندازی این سامانه ، امور متقاضیان شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان‌ها امور متقاضیان با سهولت ، شفافیت و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.
آقای شامخی با اشاره به راه‌اندازی سامانه MIS در شرکت‌های استانی شهرک‌های صنعتی کشور افزود : این سامانه دسترسی ساده‌تر و سریع‌تر به اطلاعات متقاضیان را فراهم و امکان بررسی و دسترسی الکترونیکی همزمان به پرونده‌ها توسط کارشناسان و مسئولان بخش‌های مرتبط را فراهم می‌کند .
وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد 900 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور به تصویب هیئت دولت رسیده است گفت: از این تعداد بیش از 700 شهرک صنعتی در کشور در مرحله واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری قرار دارد.
شامخی در ادامه با بیان اینکه سیاست فعلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ، توسعه کیفی و افزایش خدمات و امکانات در شهرک‌های صنعتی است گفت : شهرک‌ها و نواحی صنعتی به شکل مطلوبی نیاز کشور را برای استقرار صنایع فراهم می‌کند و برای سرمایه‌گذارانی که تمایل به ایجاد واحدهای صنعتی داشته باشند زمین مورد نیاز ،‌ فراهم است.
آقای شامخی افزود : در برخی جاها که به دلیل ظرفیت‌های منطقه و استقبال سرمایه‌گذاران ،‌ شهرک‌های صنعتی در آستانه تکمیل شدن هستند ، نیاز به ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی است ./س

برچسب ها: سامانه ، صنعتی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد نقیب پور
۰۱:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
با سلام بنده تولید کننده مبلمان خانگی در بازار مبل یافت آباد تهران هستم لطفا جهت توسعه کار کارگاهی خود احتیاج به زمین صنعتی جهت احداث کارگاه جدید دارم لطفا بنده را راهنمایی کنید که چگونه اقدام کنم