رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی، سرانجام نشست‌هاي مشترك دولت و مجلس و زمان پرداخت عيدانه به مردم را تشريح كرد.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشريح  سرانجام نشست‌هاي مشترک دولت و مجلس  گفت: جلسات مشترك دولت و مجلس با حضور روساي دو قوه به اتمام رسيده و پس از اين برگزار نخواهد شد.

وی افزود: در راستاي بررسی و پيگيري موارد مطرح‌شده  در    جلسات مشترك دولت و مجلس، نشست مشترک دو قوه در حد كارشناسي ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی خاطر نشان کرد: هفته گذشته نیز به دعوت نایب رئیس مجلس تیم اقتصادی دولت و مجلس نشستی برگزار کردند تا این نشست‌ها در سطح كارشناسي ادامه يابد.

وی در ادامه به موضوع پرداخت عیدانه به مردم در اول اسفندماه اشاره کرد و گفت: طبق توافقات دولت و مجلس مقرر شده است این مبلغ، اول اسفندماه همزمان با ولادت امام حسن عسكری(ع) پرداخت شود، اما اینکه این مبلغ در موعد مقرر پرداخت شود یا نه برعهده دولت بوده و باید هماهنگی‌های اجرایی آن صورت بگیرد.

وي همچنين با بيان اينكه احتمال دارد به دليل ناهماهنگي اجرايي، پرداخت عيدانه به هفته آينده موكول شود، تاكيد كرد: اين مسئله نهايي نشده و دولت بايد دراين زمينه تصميم‌گيري كند.

 لازم به ذكر است طبق توافقات صورت گرفته بين دولت و مجلس كه حاصل نشست‌هاي شبانه اين دو قوه است، مقرر شده تا مبلغ 70 هزار تومان به يارانه‌بگيران و همچنين مبلغ 90 هزار تومان به افراد تحت پوشش در قالب كمك نقدي يا عيدانه اول اسفندماه سال جاري كه مصادف با ولادت حضرت امام حسن عسگري(ع) است، پرداخت شود.
انتهاي‌ پيام/س2
برچسب ها: نشست ، دولت ، مجلس ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار