اعضاي تيم استقلال در صدد اين هستند تا مشكلات مالي تيم را حل و فصل كنند اما در اين خصوص نتيجه ايده آلي براي اعضاي اين تيم بودجود نيامده است و شكايت ها ادامه دار است. اخباراستقلال رادر اين خصوص بخوانيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، چند بازيكن سابق تيم استقلال صبر و طاقت خود را تمام شده مي دانند و مدعي شدند كه نمي توانند در مقابل بي اعتنايي اعضاي تيم استقلال تحمل بياورند و قصد دارند از طريق قانون به پول خود برسند زيرا با مشكلات مالي بسيار زيادي روبرو هستند و اين موضوع براي اعضاي تيم مشكل ساز شده است، از طرفي اعلام شده است، اعضاي تيم استقلال با شكايت هاي مستمر و پشت سر هم اعضاي سابق اين تيم ربرو شدند اما در اين ميان نتوانستند توجه حتي چند تن از اين اعضا را حل و فصل كنند.

گفتني است، در اين خصوص هادي شكوري مدافع سابق آبي ها نزديك به 250 ميليون از آبي ها طلب دارد و اين موضوع عامل اين است كه اعضاي تيم استقلال دچار مشكلاتي جدي شدند.

شايان ذكر است، هادي شكوري جزو بازيكناني است كه قصد دارد از طريق فيفا مشكلاتش را حل و فصل كند، اما مسئولان تيم استقلال مدعي شدند اين اتفاق رخ نمي دهد و اين بازيكن نمي تواند چنين اقدامي را انجام دهد و با اوضاعي خاص حق مالي خودر از آبي ها دريافت كند زيرا اين در حالي است كه وي مي تواند از طريق كميته انضباطي در خصوص شرايط حاكم اوضاع مالي اش غلبه كند زيرا در غير اين صورت وي نمي تواند به پولش برسد، زيرا قوانين نشان مي دهد كه اين بازيكن سابق استقلال نمي تواند از اين تيم طلب پول كند زيرا مقررات و قوانين اجازه نمي دهد وي با اوضاعي ايده آل به پولش برسد و بتواند با خاطرات خوش از اين تيم فاصله بگيرد زيرا عنوان شده است، اين نوع دريافت پول براي برخي بازيكنان كه با مشكلات مالي بسيار زياد تيمشان روبرو هستند، مشكلات بسيار زيادي را به همراه دارد و براي طرفين از هم اكنون مشكلات بسيار زيادي را در بردارد كه مي تواند براي حضور وي در تركيب تيمش دردسر ساز شود.

** قلعه نوعي به مديران؛ مشكلات حل نشود، سقوط حتمي است

امير قلعه نوعي، سرمربي تيم استقلال در خصوص شرايط مالي اعضا در تيم با مشكلات بسيار زيادي روبرو شده است وي به عنوان سرمربي تيم هر روز پاسخگوي اعضاي تيم و بازيكناني است كه به حضور وي در تيم نيازمندند.

بر اساس اين گزارش، بازيكنان تيم استقلال براي بازي با فجر سپاسي آماده مي شوند و در اين ميان مشكلات مالي اين تيم را آزار مي دهد، در اين خصوص اعضاي تيم استقلال در كادر فني هماهنگي هاي لازم را انجام داده و اعلام داشتند، هيچ يك از نفرات حق مخالفت ندارند زيرا سرمربي آبي ها بارها از طريق مسئولان اقداماتي را براي پيشرفت كار انجام داده است اما نتيجه مورد نياز را ندارد.

گفتني است، امير قلعه نوعي در آخرين اظهارات خود اعلام داشت، در خصوص مشكلات ملي مباحثي را عنوان كرده است كه مسئولان بايد به آن توجه كامل داشته باشند زيرا اعلام شده است، اين مربي از مسئولان درخواست كرده در صورت مهيا بودن شرايط مشكلات مالي حل شود تا تيم تمركز لازم را داشته باشد زيرا در غير اين صورت استقلال با مشكلات بسيار زياد روبرو مي شود، وي مدعي است اگر مشكلات مالي استقلال حل نشود، استقلال با افت و سقوط به رده هاي پايين تر روبرو مي شود و اين موضوع براي استقلال منفي است.

** گذرنامه چند استقلالي براي سفر مشكل دارد

اعضاي تيم استقلال براي سفر به كشور قطر برنامه ريزيهاي لازم را انجام مي دهند و اين در حالي است كه اعضاي تيم استقلال پيش از اين سفر با مشكلاتي خاص روبرو هستند كه بايد آن ها را هرچه سريعتر سروسامان داده و به اتمام برسانند.

بر اساس اين گزارش، چند بازيكن تيم استقلال براي همراهي تيم در سفر به كشور قطر دچار مشكل خروجي هستند و مسئولان تيم استقلال در اين مورد درگير رسيدگي به  اوضاع هستند زيرا اقدامات لازم براي جمع آوري گذرنامه ها انجام شده است، اما مشكل چند بازيكن اين تيم اعضاي تيم استقلال را دچار مشكلات بسيار زيادي كرده است.

گفتني است، اعضاي تيم استقلال، در اين مورد وارد عمل شدند و معتقدند كه مي توانند اين مشكلات را بزودي حل و فصل كنند، اما مشكل مالياتي و خروجي چند بازيكن تيم جدي است و تا نتوانند آن ها را حل و فصل كنند،‌ اعضاي تيم استقلال بايد در ايران بمانند و شرايط خروج از كشور را ندارند.

شايان ذكر است، چند بازيكن تيم استقلال كه با مشكل گذرنامه روبرو هستند، معتقدند كه شرايط براي همراهي تيم استقلال مهيا نيست و اين در حالي است كه امير قلعه نوعي به تمام بازيكنانش براي حضور و همراهي استقلال نيازمند است و اعلام كرده كه اين همراهي بايد صورت بپذيرد.

مسئولان تيم استقلال اعلام كردند در اين خصوص نمي توانند كمك مالي به آبي ها داشته باشند اما در صورتي كه مسئولان ناچار شوند براي همراهي استقلال بازيكنان را با خود به سفر قطر ببرند اين اتفاق رخ مي دهد زيرا چاره اي جز اين نيست.

** ليست 18 نفره مشكل اصلي آبي ها

اعضاي تيم استقلال در حالي براي بازي با فجر سپاسي آماده مي شوند كه براي اين بازي با مشكل انتخاب بازيكن روبرو هستند و حتي اعلام شده است كه اين موضوع در اين تيم قابل بررسي است.

بر اساس اين گزارش، اعضاي تيم استقلال در كادر فني، با مشكل انتخاب بازيكن روبرو شدند و در اين ميان در تلاش هستند تا بهترين ها را براي اين بازي انتخاب كنند، البته برخي معتقدند كه اين بازي براي آبي ها اهميت و ارزش فراواني دارد، اما اين در حالي است كه شرايط براي بررسي اوضاع بازيكنان كادر فني را درگير كرده است.

گفتني است، امير قلعه نوعي با غيبت چند بازيكن روبرو شده است و اين در حالي است كه وضعيت براي انتخاب بازيكنان اصلي سخت شده است، اما در اين مورد قلعه نوعي بررسي هاي لازم را انجام داده است و سعي دارد كه بهترين و آماده ترين نفرات را برگزيند زيرا وي براي رسيدن به شرايط ايده آل به سه امتياز تمام بازي هاي خود نياز دارد و نمي تواند از يك بازي براحتي بگذرد به همين دليل ليست 18 نفره تيم استقلال هنوز انتخاب نشده است و مربيان تيم استقلال در تلاش هستند تا اين ليست را تا صبح امروز بررسي كرده و انتخاب نهايي را انجام دهند.

** دستور مسئولان استقلال به هافبك تيم/ شادي بعد از گل ممنوع

اعضاي تيم استقلال براي مقابله با فجر سپاسي آماده مي شوند و در اين ميان چند بازيكن شيرازي قرار است در تركيب استقلال مقابل تيم سابق خود به ميدان بروند اما اين در حالي است كه آن ها از سوي مسئولان و مربيان تيم اخطار دريافت كردند.

بر اساس اين گزارش، اعضاي تيم استقلال در حالي به مصاف حريف شيرازي مي روند كه موضع گيري ها عليه چند بازيكن اين تيم به خصوص عباس محمد رضايي ادامه دارد زيرا اين هافبك در حالي از فجر جدا شد و به استقلال پيوست كه اعلام شد وي با مشكل خانوادگي روبرو شده است و اين موضوع عامل جدايي اش از اين تيم شد به همين دليل موضع گيري هايي توسط هواداران تيم فجر سپاسي عليه اين بازيكن وجود دارد و اين موضوع عامل اين است كه مسئولان تيم استقلال از اين بازيكن بخواهند در اين مورد با شرايط خاص روبرو شده و حتي اگر گلي به ثمر رسيد در مورد واكنش بعد از گل نيز اقدامي را انجام ندهد و با شرايط پيش برود كه هواداران تيم سابق خود را تحريك نكند./آق

برچسب ها: قانون ، مشکلات ، تیم ، مدعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار