غلامرضا کریمی گفت: اردوی مشترک با داغستانی ها به پایان رسید و تجربه بسیار خوبی بود ضمن اینکه داغستانی ها نیز علاقه زیادی به برگزاری اردوی مشترک مجدد با ما در آینده دارند.

غلامرضا کریمی سر مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی مشترک با داغستانی ها بسیار مطلوب بود و یک بازی درون اردویی نیز با آن ها داشتیم که توانستیم با نتیجه 5 بر 3 آنها را شکست دهیم.

وی افزود: داغستاني ها یکی از کشوران صاحب بوکس هستند که سطح فنی بسیار بالایی داشتند آنها در المپیک از جمله مدال آورترین کشورهای آسیایی هستند.

وی ادامه داد: اردوی مشترک با 22 بوکسور داغستانی ها بسیار عالی بود و توانستیم نهایت استفاده را از این اردو ببریم.

وی ادامه داد: بوکسورهای داغستانی ها نیز بسیار با انگیزه بودند و شکست دادن آنها در مبارزات درون اردویی به نوعی اعتماد به نفس خوبی به تیم تزریق کرد.

کریمی عنوان کرد: داغستانی ها نیز از این اردو استفاده خوبی کردند و قرار شد تا در آینده نیز با آنها اردوی مشترک داشته باشیم.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان که آخرین دوره آن در سال 91 را تجربه می کردیم به پایان رسید و بوکسوران در استراحت به سر می برند تا دوباره پس از تعطیلات عید دور جدید رقابت ها آغاز شود.

** بوکسوران آینده داری داریم

وی در خصوص سطح بوکسوران تیم ملی بوکس بزرگسالان بیان داشت: به نظرم سطح بوکسوران ما بسیار خوب است چه آنها با این تلاش و انگیزه آینده بسیار خوبی دارند.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم کلیه بوکسوران تیم ملی بتوانند مسیر رشد خود را با سرعت بالا طی کنند تا شاهد موفقیت آنها در عرصه های بین المللی باشیم./آق

برچسب ها: بوکس ، داغستان ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار